Gabriela Cristea a reacționat și a răspuns, în exclusivitate pentru FANATIK acuzațiilor conform cărora nu-și onorează comenzile de cozonaci. Vedeta de televiziune muncește din greu pentru a face totul ca la carte, astfel că nu înțelege de ce a fost necesară toată tevatura făcută pe această temă.
Gabriela Cristea nu este doar prezentatoare de televiziune, ci și o o gospodină desăvârșită, dar și femeie de afaceri. Astfel că, după ce ani la rând și-a încântat publicul cu fel și fel de rețete delicioase, a decis să îmbine utilul cu plăcutul.
În această primăvară a lansat Fărâma, brand prin care să împartă cu oamenii care o iubesc o parte din pasiunea sa. Vedeta vinde cozonaci artizanali și babka, împărțiți în mai multe categorii: cu cremă de ciocolată, de fistic, gianduia cu nuci, ba chiar și cu piure de măr și cu caramel sărat.
De producție se ocupă chiar Gabriela Cristea și soțul său, Tavi Clonda, prim urmare și prețurile pornesc de la 85 de lei și ajung chiar și până la 140 pentru un cozonac cu cremă de fistic. Iar comenzile nu au întârziat să apară.
Din dorința de a gusta dintr-un desert ieșit chiar din mâinile prezentatoarei lor favorite, mulți au și intrat pe site și ș-au ales bunătăți. Totuși, au existat și reclamații, oameni care au acuzat-o pe Gabriela Cristea că nu-și onorează comenzile.
În exclusivitate pentru FANATIK, prezentatoarea de la Mireasa- Capriciile Iubirii a spus ce se întâmplă. Chiar în timp ce pregătea cozonacii, ne-a explicat că unele date de livrare s-au decalat, dar garantează că produsele au început deja să ajungă la destinație.
„Am avut ceva întârzieri, pentru că sunt foarte multe comenzi, dar le vom onora pe toate în cel mai scurt timp. Adică, deja ne-am redresat producția și e ok. Vor primi comenzile. Cei care s-au plâns, probabil că le-au primit ieri. Diferență de două zile, trei zile. Adică, nu e vreo mare tragedie”, ne-a mărturisit Gabriela Cristea.
În ciuda faptului că au existat și guri care au acuzat-o că folosește chimicale, Gabriela Cristea a fost chiar surprinsă de numărul uriaș de comenzi. În plus, nu exclude varianta conform cărora au fost și cârcotași ce au acuzat-o de neseriozitate cu scopul de a-i pune bețe-n roate.
„Este absolut firesc, Nu ne-am așteptat să avem volum atât de mare de cereri. Pe unele dintre produse am și pus sold-out ca să nu mai luăm comenzi. Pentru că nu mai facem față din punct de vedere cantitativ.
Dar probabil că astăzi o să ajungem la zi cu toate comenzile. E firesc. Mai ales că este o afacere la început și trebuie să vezi exact cum funcționează. Trebuie să ne dăm și noi seama de niște fluxuri și de niște chestiuni.
Dar nu e nimic așa. Hai, să fim cinstiți! E o întârziere de două zile, nu e așa mare tragedie”, a dezvăluit Gabriela Cristea pentru FANATIK. Apoi s-a întors la afacerea sa: „Eu fac în continuare în cozonaci”.
Vedeta de la Mireasa este acuzată că a șters comentariile în care lumea îi reproșa că a fost păcălită, dat fiind că n-au mai ajuns cozonacii la timp. Viperele Vesele o taxează dur pe prezentatoarea tv, într-o postare făcută pe Instagram.
„COZONACUL DE PAȘTE CARE AJUNGE DE CRĂCIUN – OFERTĂ UNICĂ MARCA GABRIELA CRISTEA. Zeci de persoane au reclamat pe Facebook calitatea îndoielnică a cozonacilor doamnei “Drinky-Drinky”. Au scos în evidență și faptul că au fost înșelați, că au plătit cozonacii și nu le-au fost livrați la data stabilită. Probabil, doamna Cristea o fi croșetat cozonacii în loc să îi frământe, ea pozând, de-a lungul timpului, și într-o croitoreasă desăvârșită.
Toate aceste comentarii nefavorabile afacerii cu cozonaci ai Gabrielei Cristea au fost sterse de aceasta și blocați utilizatorii. Așa intelege doamna Cristea să își respecte clienții. Vă prezentăm o parte dintre aceste comentarii. Concluziile le trageți voi! Noi vă putem doar recomanda să nu vă mai încredeți în reclamele tuturor acestor influenceri, acestor “gospodine” pricepute la de toate și, în fapt, la nimic altceva decât la a face reclamă, de multe ori, mincinoasă”, scriu Viperele.