News

Gafa făcută de Sephora România: “Pitești, am auzit că îți plac dungile”

Sephora România a făcut o gafă de proporții, după ce a anunțat deschiderea unui nou magazin în Pitești. Zeci de reacții negative.
23.04.2024 | 22:12
Gafa facuta de Sephora Romania Pitesti am auzit ca iti plac dungile
Gafa făcută de Sephora România: “Pitești, am auzit că îți plac dungile”. Colaj Fanatik/ Foto Facebook
ADVERTISEMENT

Sephora România a făcut o gafă de proporții, cu prilejul anunțului privind deschiderea unui nou magazin în municipiul Pitești. Mesajul cunoscutului lanț de magazine, cu produse destinate în special femeilor, a reușit să stârnească de reacții negative.

Mesajul postat de Sephora care a stârnit zeci de reacții negative: “Pitești, am auzit că îți plac dungile”

Reprezentanții Sephora au anunțat marți, 23 aprilie, că va fi deschis un magazin în noul mall din Pitești. Însă, modul în care au ales să facă acest lucru nu a fost foarte inspirat. În acest sens, pe paginile de socializare a fost postat următorul mesaj:

ADVERTISEMENT

„Pitești, am auzit că îți plac dungile! Ești gata pentru o surpriză de proporții?”, lăsând să se înțeleagă că va fi deschis noul magazin din mall. Modul de promovare a fost aspru criticat de internauți.

Foarte mulți români au considerat că reclama ar face legătura cu Experimentul Pitești sau Fenomenul Pitești, care a avut loc la Penitenciarul din municipiu, în perioada 1949-1952. Victimele erau deținuți politici, supuși unui program de „reeducare” sau mai exact de „spălare pe creier”.

ADVERTISEMENT

Oamenii erau torturați de regimul comunist prin intermediul torționarilor și prin Securitate. Alexandr Soljeniţîn, laureat al premiului Nobel pentru literatură în anul 1970, a descris Experimentul Pitești drept „cea mai teribilă barbarie a lumii contemporane”.

Reacția lanțului de magazine

Mesajul Sephora România a fost asociat cu această perioadă neagră a societății din România. Mulți internauți au criticat felul în care lanțul de magazine a ales să se promoveze, lăsând zeci de comentarii la postarea respectivă.

ADVERTISEMENT

La câteva ore de la anunț, postarea a fost ștearsă. Ulterior, Sephora România a transmis un alt mesaj pe Instagram, precizând că anunțul referitor la deschiderea noului magazin a fost interpretat „într-un mod greșit”.

„Din identitatea brandului SEPHORA fac parte dungile orizontale alb negru. Nu există nicio legătură între dungile SEPHORA și alte evenimente care s-au întâmplat în Pitești.

ADVERTISEMENT

Brandul SEPHORA nu are culoare politică și nu își găsește inspirație în evenimente istorice tragice din România sau altă țară. Ne cerem scuze comunității pentru această eroare de comunicare”, se arată în mesajul transmis de Sephora România.

Reacția Sephora România.
Reacția Sephora România. Foto Instagram
ADVERTISEMENT