Probleme pentru clienţii ING care au aflat că banca pentru care au optat are câteva hibe serioase la procesarea plăților. Chiar departamentul de comunicare al băncii a fost cel care a făcut anunțul pe o rețea de socializare. ”O parte dintre clientii ING intampina probleme asociate tranzactiilor efectuate prin intermediul Revolut de pe carduri Visa, ING primind spre procesare platile de doua ori.
Suntem in contact direct cu echipa Revolut pentru reglarea tranzactiilor pentru clientii ING afectati. Pentru situatii urgente va rugam contactati call center: 0314062464. De asemenea puteti urmari starea serviciilor noastre aici: https://ing.ro/stare-servicii.”, este mesajul ING postat pe Facebook. Nu este pentru prima oară când ING recunoaște că are o asemenea problemă.
În luna aprilie, ING-ul a transmis mesaje clienților și a postat un mesaj pe site-ul propriu în care își anunța clienții despre indisponibilitatea parțială a tranzacțiilor cu cardul. De remarcat că ING are nu mai puțin de 25 de ani de activitate pe piaţa din România iar în prezent ocupă al şaselea loc în topul băncilor locale, cu o cotă de piaţă cu puţin peste 10%. Banca nu stă rău deloc nici la capitolul număr de clienți individuali activi și a ajuns la 1,32 milioane.
Compania Revolut a fost înfiinţată în iulie 2015, are sediul în Londra şi peste 4 milioane de utilizatori în Europa. Trebuie specificat că utilizatorii Revolut îşi pot deschide un cont curent în doar câteva secunde, direct din aplicaţie. Cu ajutorul acestuia pot cheltui, primi sau trimite bani oriunde în lume la cursul de schimb interbancar, dar pot avea expunere imediată și la noua tendință, cea a criptomonedelor.
La ora actuală, peste 10.000 de utilizatori îşi deschid noi conturi Revolut în fiecare zi, conform unor date oficiale ale companiei. Anul trecut, Revolut a obținut licența bancară europeană și aa anunţat că planurile sale sunt de a oferi utilizatorilor conturi curente complete, posibilitatea de a lua credite și de a tranzacționa acțiuni fără comision.