Peste doar o zi va începe una dintre cele mai apreciate emisiuni, Imperiul Leilor. Show-ul va debuta miercuri, 9 februarie, de la ora 21.30, la Pro Tv.
În sezonul 3, cei cinci jurați care abia așteaptă să afle ce propuneri de afaceri au antreprenorii sunt: Dan Șucu, dr. Wargha Enayati, Cristina Bâtlan, Sebastian Dobrincu și Dragoș Petrescu.
Există însă o mulțime de detalii despre această emisiune pe care telespectatorii nu le cunosc.
Imperiul Leilor este emisiunea în care antreprenorii au șansa de a primi finanțare de la un cunoscut om de afaceri din România. În sezonul 3, Dan Șucu, dr. Wargha Enayati, Cristina Bâtlan, Sebastian Dobrincu și Dragoș Petrescu sunt pregătiți să susțină cele mai inovatoare idei.
Există și o serie de detalii pe care cei mai mulți dintre telespectatori nu le cunosc.
În primele două sezoane ale emisiunii, leii au investit aproximativ 15 milioane de euro în afacerile pe care au decis să le susțină.
Pentru realizarea emisiunii o întreagă echipă de oameni muncește luni bune. Mai exact, din momentul în care se stabilesc primele detalii și până în momentul în care telespectatorii urmăresc primul episod, trec aproape 6 luni. Pentru cel de-al treilea sezon al emisiunii de la Pro Tv s-au filmat 680 de ore de material, potrivit imperiulleilor.protv.ro.
Antreprenorii au la dispoziție o oră pentru a încerca să-i facă pe lei să investească în afacerea lor. Ca de fiecare dată, numărul celor înscriși a fost extrem de mare. În final, 600 de persoane au trecut de prima etapă, iar 120 au reușit să-și prezinte planul de afaceri în fața juriului.
Investitorii au acces la informațiile privind persoanele care își prezintă planul de afaceri cu doar un minut înainte ca aceștia să intre în Imperiul Leilor. Dacă unul dintre lei cunoaște un concurent, acesta este obligat să se retragă și nu îl poate ajuta.
Investitorii sunt obligați să ia toate deciziile pe loc. Astfel, concurentul află imediat dacă va fi sau nu susținut de un membru al juriului. Leii sunt singurii care decid dacă investesc sau nu într-o afacere, dar și suma pe care sunt dispuși să o ofere.
Cu ajutorul acestei emisiuni, zeci de antreprenori au reușit să-și schimbe viața.