News

Robotul care îţi telefonează să-ţi spună că ți s-a anulat zborul. O companie aviatică din România implementează o alertă bazată pe inteligență artificială

O importantă companie aeriană din România implementează o alertă bazată pe inteligență artificială: robotul care îți telefonează să-ți spună că ți s-a anulat zborul.
13.03.2024 | 15:40
Robotul care iti telefoneaza sati spuna ca ti sa anulat zborul O companie aviatica din Romania implementeaza o alerta bazata pe inteligenta artificiala
Robotul care îți telefonează să-ți spună că ți s-a anulat zborul. Wizz Air implementează o alertă bazată pe inteligență artificială. Sursa foto: hepta.ro
ADVERTISEMENT

Din această primăvară, o importantă companie aeriană care activează în țara noastră implementează o alertă bazată pe inteligență artificială: robotul care îți telefonează să-ți spună că ți s-a anulat zborul.

Robotul care îți telefonează să-ți spună că ți s-a anulat zborul. Wizz Air implementează o alertă bazată pe inteligență artificială

Wizz Air dezvăluie o schimbare extrem de importantă în relația cu clienții săi. Operatorul aerian anunță că pasagerii ale căror zboruri sunt anulate vor primi un apel de la un robot creat special.

ADVERTISEMENT

Această schimbare de ultimă generație va fi implementată încă de luna viitoare. În cazul unor probleme legate de un viitor zbor, pasagerii vor fi înștiințați de urgență de acest robot.

Vom aveam o alertă de perturbare automatizată și recunoaștere vocală interactivă. În cazul unei perturbări mai serioase sau a unei anulări, acum vom suna pasagerul noi.

ADVERTISEMENT

Va fi un robot care va suna pasagerul și va explica ce se întâmplă cu zborul lui și care sunt drepturile pasagerilor, și ce poate face el. Va fi un fel de ghid pe telefon. Acest proiect va fi lansat în aprilie”, a declarat Valeria Bragarenco, Corporate Communication Manager al Wizz Air, citată de Economica.net.

Robotul Wizz Air a fost pus pe picioare cu ajutorul tehnologiei bazată pe inteligență artificială. Aplicația va fi lansată pe toate piețele unde operează Wizz Air, în diferite limbi.

ADVERTISEMENT

Va funcționa extrem de simplu, anunță compania. Astfel, pasagerii vor răspunde la întrebări simple, prin răspunsuri simple cu ”da” sau ”nu”. Spre exemplu, dacă a primit cazare sau dacă încă așteaptă la aeroport.

Robotul nu este soluția finală pentru rezolvarea unor probleme majore. În continuare, publicul va avea posibilitatea de a ajunge să discute, dacă e cazul, cu o persoană.

ADVERTISEMENT

Mai exact, dacă pasagerul va avea nelămuriri, atunci va fi transferat către un operator call-center. Acest robot nu are un nume, așa cum sunt unele aplicați de la băncile din țară. El se va prezenta ca fiind din partea companiei.

ADVERTISEMENT