Life

Schimbare totală pentru un magazin adorat de milioane de români. Ce se întâmplă cu Flanco

O schimbare importantă s-a produs cu Flanco, unul dintre magazinele adorate de milioane de români. Ce au anunțat reprezentanții magazinului?
15.04.2024 | 14:38
Schimbare totala pentru un magazin adorat de milioane de romani Ce se intampla cu Flanco
Ce schimbare se va produce cu Flanco. Sursa foto: pixabay
ADVERTISEMENT

Unul dintre magazinele adesea frecventate de români, Flanco, a trecut de curând printr-o schimbare. Reprezentanții brandului au anunțat modificarea, după o perioadă în care au analizat preferințele clienților.

Ce se întâmplă cu Flanco

Flanco se transformă într-o rețea de magazine electro-IT de tip ”Smart Discounter”, iar cu această ocazie, denumirea companiei se schimbă în Flanco Smart Discounter. Relansarea retailerului a avut loc vineri 12 aprilie.

ADVERTISEMENT

“Diferența între «reducere» și «smart discount» este una importantă: nu scădem, pur și simplu, prețul, afectând percepția de calitate a produselor, ci urmărim întotdeauna să oferim o oportunitate relevantă de discount. ” , a spus Dragoș Sîrbu, CEO al Flanco.

Dragoș Sîrbu spune că noul format este unul capabil să ofere satisfacția unui ”deal” bun, care nu ar trebui ratat. El și angajații magazinului au ajuns la concluzia că în prezent clienții sunt tot mai educați și sofisticați în alegerea serviciilor și produselor.

ADVERTISEMENT

“Clientul de azi este tot mai educat și sofisticat în alegerea serviciilor și produselor care să răspundă relevant tuturor nevoilor sale – de preț, de calitate, de simplitate, de relaționare și accesibilitate în achiziție”, a mai detaliat liderul brandului.

Modernizare în magazinele Flanco

În următoarele luni, reprezentanții retailer-ului și-au propus un amplu proces de rebranding. Sunt luate în calcul 10 dintre cele mai importante sedii, iar acest lucru va însemna modernizarea firmelor luminoase, a vitrinelor sau a materialelor de promovare din magazine.

ADVERTISEMENT

Totodată, la intrarea în fiecare magazin Flanco va fi amenajată o scenă pe care vor ”defila” cele mai importante oferte și promoții. De asemenea, sunt stabilite obiective pentru anul viitor. În 2025, retailerul plănuiește să extindă procesul de rebranding la alte 70 de sucursale

Până în 2026, toate punctele de vânzare ale Flanco ar trebui să funcționeze în același mod. ”Diferența între «reducere» și «smart discount» este una importantă: nu scădem, pur și simplu, prețul, afectând percepția de calitate a produselor, ci urmărim întotdeauna să oferim o oportunitate relevantă de discount. ”, mai spune Dragoș Sîrbu.

ADVERTISEMENT

Flanco este o rețea de magazine din România care vinde produse electronice, electronice și IT&C, fiind deținută de antreprenorul Iulian Stanciu și înființată de afaceristul Florin Andronescu. De altfel, denumirea de Flanco vine de la Florin Andronescu Company.

ADVERTISEMENT