Life

”Secretul tinereții”, dezvăluit de un cercetător de la Harvard. Cele 6 obiceiuri de la care nu se abate

Un om de știință de la Harvard a descoperit ”secretul tinereții”. Care sunt cele 6 lucruri pe care le face de mai bine de 10 ani.
07.07.2023 | 16:05
Secretul tineretii dezvaluit de un cercetator de la Harvard Cele 6 obiceiuri de la care nu se abate
Un om de știință de la Harvard a descoperit ”secretul.  tinereții”. Care sunt cele 6 lucruri pe care le face de mai bine de 10 ani. Sursa foto: insider.com

“Secretul tinereții”, dezvăluit de un cercetător de la Harvard. Cele 6 obiceiuri de la care nu se abate. David Sinclair, biolog și om de știință anti-îmbătrânire, a construit companii de biotehnologie și a obținut zeci de brevete.

David Sinclair, un om de știință de la Harvard, a descoperit secretul tinereții veșnice și spune că vârsta sa biologică este mai mică cu 10 ani, în prezent având 53. Pentru Business Insider, cercetătorul a mărturisit care sunt cele 6 lucruri pe care le face de mai bine de 10 ani.

Stilul său de viață se bazează pe suplimente, post intermitent, exerciții fizice și eliminarea stresului. În plus, multe dintre obiceiurile sale susțin sănătatea, deși legătura lor cu longevitatea încă este studiată în ziua de azi.

Cercetătorul are o rutină zilnică foarte bine pusă la punct, o dietă bazată pe plante, a renunțat la alcool și își începe dimineața cu o gargară cu ulei de cocos și post intermitent. În plus, pasta sa de dinți nu este una toxică.

„Încep prin a-mi clăti gura cu ulei de cocos, care îmi îmbunătățește microbiomul bucal”, a spus David Sinclair. Mai exact, este vorba de un remediu popular indian, gargara fiind făcută timp de 20 de minute.

Teoria spune că acest proces elimină bacteriile din gingii, reduce placa bacteriană și elimină toxinele. Cu toate acestea, Asociația Stomatologică Americană nu recomandă această procedură, mai ales că nu există cercetări științifice la scară largă care să analizeze aceste afirmații.

David Sinclair, despre rutina sa zilnică

„Apoi beau apă caldă cu lămâie”, a completat David Sinclair, mai arată sursa menționată anterior. Acest obicei este considerat de multă lume unul sănătos și care îmbunătățește tenul, reduce balonarea și „detoxifică” organismul.

Băutura nu este dăunătoare, iar hidratarea are multe beneficii pentru corp. Nici de această dată nu există o dovadă științifică în acest sens, a mărturisit Joy Dubost, nutriționist și fostă purtătoare de cuvânt a Academiei de Nutriție și Dietetică.

Al treilea obicei folosit de cercetătorul de la Harvard, care a descoperit ”secretul tinereții”, este pasta de dinți netoxică sau naturală, compusă din ingrediente naturale și fără îndulcitori artificiali, coloranți, substanțe chimice și fluor.

De asemenea, al patrulea lucru făcut de David Sinclair este consumul unui iaurt cu polifenoli. Omul de știință face asta de 15 ani, următoarea sa masă fiind abia seara, la cină. Mai mult decât atât, al cincilea obicei este statul în picioare acasă, dar și la birou.

Bărbatul face tot posibilul să nu se așeze pe scaun toată ziua. În plus, bea foarte multă apă și ceai cald pe tot parcursul zilei. Statul pe scaun perioade lungi de timp poate duce la depozite de grăsimi în organism și crește riscul de boli coronariene, diabet, obezitate și depresie.

Ultimul obicei care îl menține tânăr pe cercetător este consumul de ceai verde matcha, care este o pudră obținută prin procesul de măcinare a frunzelor de ceai verde. „Acesta este plin de polifenoli sănătoși, cum ar fi catechinele ECGC – care previn cancerul”, a mai spus David Sinclair.

Titularul de azi al României a aflat că a fost vândut, imediat după...
Titularul de azi al României a aflat că a fost vândut, imediat după victoria istorică » „Cred că au și virat banii în cont”
Rusia, după victoria tricolorilor cu Ucraina: România nu a fost niciodată considerată nici măcar o echipă puternică
Muritor de foame după ce a fost milionar în fotbal. Cum s-a auto-distrus...
Muritor de foame după ce a fost milionar în fotbal. Cum s-a auto-distrus un fotbalist care a câștigat bani mulți de la Benfica, PSG sau FC Porto
Tinerii care au învins primari aflaţi în funcţie de zeci de ani. La...
Tinerii care au învins primari aflaţi în funcţie de zeci de ani. La 26 de ani, Andrei Obreja a studiat în Anglia şi va conduce o comună din Timiş
Românul ăsta mare şi prost Ce a putut spune acum despre Ilie Năstase...
Românul ăsta mare şi prost Ce a putut spune acum despre Ilie Năstase multimilionarul celebru care l-a jignit incalificabil!
Bianca Drăgușanu, apariție de senzație în costum de baie. Wow, în ce ipostază sexy s-a pozat! FOTO