Teodora Merlă este o tânără pasionată de motorsport. În vârstă de 17 ani, Teo s-a apucat de Rallycross în 2021, fiind îndemnată de tatăl său. Până în prezent, Teodora Merlă s-a dat în 12 etape de Rallycross, iar incidentele nu au întârziat să apară.
Pe lângă cele 12 etape de Rallycross, Teo Merlă s-a dat în 6 etape de Slalom Paralel. În cei 2 ani și jumătate, în care a cochetat cu sportul extrem, incidentele nu au întârziat să apară.
În etapa de la Băbana, tânăra de 17 ani s-a răsturnat de trei ori cu mașina, însă a reușit să termine cursa. „Tata mi-a povestit despre băiatul unui prieten de-al lui care practică acest sport și mi s-a părut foarte interesant.
De când m-am apucat, m-am răsturnat de 3 ori. Ultima dată la Băbana a fost o răsturnare destul de urâtă, dar am continuat. M-am răsturnat de 3 ori am picat pe roți, a fost foarte scurt, dar în același timp aveam impresia că nu se mai termină, m-am speriat puțin”, a spus Teo Merlă.
Părinții Teodorei Merlă au fost prezenți la etapa de la Băbana, iar tânăra a dezvăluit că aceștia s-au speriat. Pilot în Rallycross, Teo a mărturisit că adrenalina este la cotă maximă, atunci când se află la volanul mașinii de competiție.
„Mama s-a speriat cel mai tare. Dar nu prea au ce să zică. Din ce mi s-a spus sunt mai bătăioasă, eu încerc să mă calmez înainte să intru în cursă pentru că e foarte important să fi calm altfel nu reușim să facem nimic. Încerc foarte mult să dau tot ce pot”, a mai spus Teo Merlă.
Campionatul de Rallycross și-a desfășurat etapa a 5-a pe un circuit cu totul nou, care este amplasat în Schitu Golești, județul Argeș. Situat în localitatea argeșeană, la o distanță scurtă de DN 73, „La Eleșteu”, noul circuit de Rallycross, are o lungime de 1,2 kilometri și o lățime de 10 metri.
Traseul este compus din macadam și asigură o suprafață corespunzătoare pentru cursele de Rallycross. O porțiune strategică și plină de provocări a circuitului este Bucla Joker, care asigură adrenalină piloților.
Piloții au șansa de a selecta momentul potrivit pentru a parcurge porțiunea din circuit și a influența rezultatele finale ale cursei. Evenimentul a fost organizat de Asociația Club RB Racing, sub autoritatea FRAS și a reunit la start 27 de piloți