Veste excelentă pentru suporterii olteni, după ce clubul lui Mihai Rotaru și-a asigurat o parte din bugetul pentru următoarele trei sezoane din Liga 1.
Oficialii grupării „alb-albastre” au făcut deja anunțul pe pagina oficială de Facebook: „Universitatea Craiova și Betano Romania, împreună pentru următoarele 3 sezoane competiționale! În această nouă etapă de colaborare, sigla BETANO va ocupa aceeași poziție de onoare pe tricourile alb-albaștrilor.
Acordul este valabil până în 2025, dată care va marca nouă ani de parteneriat între cele două organizații”, a scris Universitatea Craiova în preambulul comunicatului de presă.
Relația dintre Universitatea Craiova și Betano, sponsorul principal al echipei, devine deja o tradiție întinsă pe parcursul a șase ani. În 2025, parteneriatul dintre operatorul de pariuri și cazinou online și clubul de fotbal va împlini nu mai puțin de nouă ani.
Betano a devenit sponsorul oficial al Universității Craiova în 2017. Operatorul de pariuri, parte a concernului Kaizen Gaming, activează la nivel european, fiind una dintre cele mai apreciate companii în domeniu.
Parteneriatul dintre Universitatea Craiova și Betano s-a materializat sub diferite forme. De la campanii de fidelizare a suporterilor, la gesturi umanitare de ajutorare a persoanelor aflate în dificultate.
Universitatea Craiova a detaliat una dintre cele mai importante realizări alături de Betano: „Una dintre cele mai ample acțiuni umanitare de până acum a fost BETANO Masă pentru Doi, iar implicarea Leilor din Bănie le-a adus cadrelor medicale și celor din sectorul HoReCa un zâmbet și un moment de respiro binemeritat”, se mai specifică în comunicatul de presă.
Dragoș Mîndreci, directorul Betano România, a oferit primele declarații după prelungirea contractului cu Universitatea Craiova: „Suntem entuziasmați să continuăm parteneriatul cu unul dintre cele mai performante și mai iubite cluburi din România. Ceea ce ne bucură în mod deosebit este faptul că, prin astfel de colaborări, participăm activ la dezvoltarea fotbalului românesc și promovăm adevăratele valori de care au nevoie tinerele generații.
Sper ca proiectele noastre comune din următorii trei ani să fie cel puțin la fel de fructuoase, de inovatoare și de memorabile precum cele realizate până acum”.
Ca partener al Universității Craiova, Betano și-a propus în toți acești ani să susțină clubul prin toate mijloacele de care le dispune și să încurajeze performanța, fair-play-ul și un stil de viață activ, cu ajutorul vedetelor echipei.
Marcel Popescu, managerul general al Universității Craiova, a vorbit de asemenea despre parteneriatul de lungă durată dintre Betano și clubul din Bănie: „Călătoria alături de BETANO a fost o experiență formidabilă din toate punctele de vedere. Ca partener principal, sprijinul oferit a dat clubului energia necesară pentru a forma un colectiv puternic, care să se poată dezvolta concentrându-se doar pe fotbal.
Ca partener, proiectele în care am fost angrenați ne-au ajutat să creăm o legătură mai strânsă cu fanii și să contribuim la succesul unor inițiative foarte dragi. Mulțumită parteneriatului cu BETANO, suntem convinși că următorii trei ani vor fi presărați cu reușite și așteptăm cu nerăbdare provocările următoarelor proiecte”, se mai anunță în același comunicat.