Life

Ai contract la Engie România? E anunțul momentului pentru toți clienții. Ce se întâmplă cu facturile la energie electrică și gaze

Ce trebuie să știi dacă ai contract la Engie România. Anunțul momentului pentru toți clienții. Are legătură cu facturile la energie electrică și gaze.
07.12.2023 | 15:30
Ai contract la Engie Romania E anuntul momentului pentru toti clientii Ce se intampla cu facturile la energie electrica si gaze
Anunț important pentru clienții Engie România. Sursa foto: Hepta, Freepik-katemangostar/Colaj Fanatik
ADVERTISEMENT

Engie România a lansat anunțul momentului pentru toți clienții care au contract cu compania. Ce se va întâmpla cu facturile la energie electrică și gaze din ianuarie?

Anunțul momentului pentru cei care au contract cu Engie România

În perioada 1 – 22 ianuarie 2024, Engie România va desfășura lucrări de actualizare și îmbunătățire a sistemelor sale informatice. Din acest motiv, clienții trebuie să știe că vor fi limitări și că procesarea solicitărilor venite de la clienți se va face mai lent. În plus, clienții nu vor putea utiliza anumite funcționalități.

ADVERTISEMENT

Această operațiune nu va afecta furnizarea de gaze naturale, energie electrică și servicii tehnice. Compania a făcut anunțul în comunicatul lansat recent.

În acest timp, clienții Engie vor putea utiliza alte mijloace alternative de contact, online și fizice. Cererile de reluare a furnizării de energie vor putea fi preluate în centrele de relații cu clienții, precum și la numărul de Call Center 021.9366.

ADVERTISEMENT

Cererile vor putea fi transmise de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00. În cazul unor urgenșe tehnice de gaze naturale (miros de gaze, incendii, explozii, lipsă accidentală de gaze) sau energie electrică, clienții pot apela serviciul Urgențe non-stop, care e specificat pe factură.

Ce e întâmplă cu facturile Engie România

Compania a precizat că procesul de actualizare a sistemelor informatice se va derula în trei etape. În această perioadă, Engie România nu va emite facturi aferenle lunii ianuarie.

ADVERTISEMENT

Facturarea serviciilor se va relua din 22 ianuarie 2024. Termenul agreat de plată nu se va modifica și va curge din momentul în care vor fi emise facturile.

Plățile pe care clienții le vor efectua în perioada 1 – 22 ianuarie 2024 vor fi recepționate de companie. Vor deveni, însă, vizibile în sistemele acesteia și în contul de client, MyENGIE, abia după 22 ianuarie 2024.

ADVERTISEMENT

“Între 8 şi 22 ianuarie, formularul de contact online de pe site-ul engie.ro nu va fi disponibil. Clienţii vor avea la dispoziţie celelalte canale de contact (Call Center 021.9366, centre de relaţii cu clienţii etc.), în măsura în care solicitările clienţilor nu vizează aspecte care necesită consultarea situaţiilor specifice fiecărui client în sistemele informatice.

Engie România depune toate eforturile pentru a optimiza timpul de aşteptare şi răspuns pe durata efectuării acestor operaţiuni tehnice importante, pentru a oferi o experienţă cât mai plăcută utilizatorilor platformelor digitale ale Engie.

În intervalul 12 – 22 ianuarie, accesul în contul de client şi în aplicaţia mobilă MyENGIE, transmiterea indexului autocitit, plata facturilor prin intermediul site-ului engie.ro, activarea facturii prin e-mail, precum şi programarea online a serviciilor tehnice nu vor fi disponibile. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat clienţilor noştri şi le mulţumim pentru înţelegere”, se arată în comunicatul lansat de Engie România.

ADVERTISEMENT