Barcelona continuă să se confrunte cu mari probleme financiare, dar nu duce lipsă de oferte de sponsorizare. Presa din Spania anunță că actuala înțelegere, cu Rakuten, expiră în această vară.
Catalanii nu vor rămâne cu tricourile imaculate. O companie care activează pe piața criptomoedelor oferă o sumă uriașă pentru a-și vedea numele pe echipamentul de joc al Barcelonei.
Barcelona și actualul sponsor principal, compania japoneză de comerț electronic și vânzare cu amănuntul online, Rakuten, își vor încheia oficial colaborarea în vară.
Catalanii nu au motive, însă, să regrete acest lucru. Viitorul partener comercial a făcut o ofertă stelară pentru a apărea pe tricourile lui Pique și a coechipierilor lui.
Nu mai puțin de 100 de milioane de euro este suma menționată de jurnaliștii de la Sport.es, pe care compania VeganNation este dispusă să o achite.
Sursa menționată amintește că VeganNation este dispusă chiar să pluseze dacă Barcelona va accepta o ofertă de sponsorizare în parteneriat cu Tencent Holding, o multinațională din China.
Actualul partener comercial al catalanilor virează 55 de milioane de euro anual în conturile clubului de pe Camp Nou.
Indiferent de situația clubului, Barcelona este un nume atât de important în fotbalul mondial încât sponsorii se întrec în oferte pentru a-și asocia imaginea cu clubul catalan.
În 2016, Barcelona anunța că a parafat cel mai mare contract de sponsorizare din istorie, în valoare de un miliard de euro, cu Nike.
Înțelegerea dintre echipa lui Xavi și compania producătoare de echipament sportiv se întinde pe o durată de 10 ani.
De-a lungul anilor Barcelona a tras ca un magnet sponsori generoși, între alții Beko și Qatar Airways, ultimii alimentând clubul cu nu mai puțin de 60 de milioane de euro anual, în perioada derulării contractului.