Pentru a avea Facebook și Instagram fără reclame în România, trebuie să plătești o anumită sumă de bani pentru abonament. Doar așa vei putea utiliza cele două aplicații fără publicitate.
Compania Meta trebuie să ofere Facebook și Instagam în Europa fără reclame, în conformitate cu decizia Comisiei Europene. Astfel, gigantul din SUA a decis să introducă abonamente pentru cine nu vrea anunțuri publicitare.
În ultimii ani, au existat speculații că cele două aplicații deținute de Meta vor ajunge să fie, până la urmă, contra cost, lucru care s-a și întâmplat. Anunțul a fost făcut în urmă cu câteva săptămâni.
Pentru afișarea reclamelor pe un cont, dacă sunt conectate două rețele de socializare, a fost stabilită o sumă de 20 de euro. Tarifele par să fie diferite, însă, în funcție de țară.
Utilizatorii trebuie să știe că Meta nu se bazează pe plățile de abonament pentru a le oferi utilizatorilor servicii, indiferent dacă e vorba despre Facebook, Instagram sau WhatsApp.
Dacă vei continua să folosești versiunile gratuite pentru Facebook și Instagram, trebuie să știi că toate datele personale, fotografiile și clipurile video vor fi, totuși, monetizate în reclamele adaptate pentru fiecare utilizator.
În cazul în care nu vrei ca aplicațiile să aibă acces la datele tale personale, poți opta pentru versiunile fără reclame. Aceste abonamente au fost introduse “ca parte a unei schimbări legale”, notează redacția.ro.
Astfel, de acum, poți continua să folosești gratuit aplicațiile Meta, permițând utilizarea datelor în scopuri publicitare. Dacă nu vrei reclame, atunci abonamentul este soluția.
În România, abonamentul Facebook și Instagram are prețul de 69,99 de lei. Prețul include un cont pe fiecare platformă, dar și ambele conturi, dacă sunt conectate.
Atunci când începi să plătești abonamentul lunar, reprezentanții Meta vor afișa următorul mesaj: “Datele dumneavoastră nu vor fi folosite pentru publicitate”.
Abonamentul fără reclame este disponibil doar pentru persoanele care au vârsta de peste 18 ani. În Europa, acest abonament a fost introdus pe 6 noiembrie 2023.