Ce a făcut un șofer de TIR într-o benzinărie după ce a observat că a alimentat cu benzină în loc de motorină. Gest inconștient făcut de un angajat al unei firme de transport, care a ajuns cu TIR-ul pe care îl conducea într-o benzinărie din Germania.
Șoferul, în vârstă de 51 de ani, se afla împreună cu alți doi pasageri în camion, atunci când a ajuns la benzinăria din Rastede, Ammerland. A vrut să alimenteze, dar niciunul dintre cei trei nu și-a dat seama că românul a pus benzină, în loc de motorină.
Când au realizat greșeala era deja mult prea târziu. Mai mult, șoferul român a refuzat să plătească, așa că a plecat cu TIR-ul. În imediata apropiere a benzinăriei a scurs combustibilul într-o canalizare. Din fericire, gestul inconștient al acestuia a fost văzut de o persoană care a anunțat administratorii benzinăriei.
Aceștia au sesizat imediat Poliția, iar la fața locului au ajuns autoritățile germane. Fapta românului putea să ducă la contaminarea unui iaz cu crabi aflat într-un parc din apropiere. Prin urmare, a fost o mobilizare majoră de forțe pentru a fi evitat pe cât posibil acest lucru.
Potrivit Ziarulromanesc.de, angajații benzinăriei ar fi încercat să îl ajute pe român să rezolve problema. Însă, bărbatul a reacționat dur, spunând că nu acceptă ajutorul și ar fi amenințat că aruncă în incinta respectivă combustibilul. În urma gestului său, șoferul este anchetat pentru infracțiunea de contaminare a apei.
O situație atipică a avut loc și la o benzinărie din România, în luna octombrie. S-a întâmplat în municipiul Roman, din județul Neamț, însă de această dată reprezentanții benzinăriei sunt cei care au ieșit „șifonați”.
Asta după ce mai mulți șoferi și-au stricat mașinile, constatând că le-au alimentat cu apă, dintr-o stație MOL. Reprezentanții benzinăriei au transmis, la vremea respectivă, pentru FANATIK, că totul s-a petrecut în urrma unei intervenții programate de calibrare a rezervorului.
„Este o situație punctuală excepțională, care a apărut ca urmare a unei intervenții programate de calibrare a rezervorului. Am intervenit prompt pentru remedierea situației.
Suntem în contact direct cu cei care au făcut deja o sesizare către departamentul nostru de relații clienți și analizăm ce măsuri de suport și compensare sunt potrivite pentru fiecare caz în parte”, a informat MOL România cu privire la acest incident.