O turistă care a rezervat un apartament în Cluj-Napoca pentru două nopți a avut parte de o situație neplăcută. Ce i-au spus proprietarii și prin ce a trecut chiar la 4 dimineața?
O femeia a avut o surpriză neplăcută după ce a rezervat un apartament în Cluj-Napoca, chiar în centrul orașului. Rezervarea a fost făcută încă din luna noiembrie, fiind confirmată și de site-ul Booking.
Cu toate acesta, atunci când a sunat pentru a cere mai multe detalii, turistei i s-a spus că altcineva este cazat în apartamentul respectiv. Mai mult, i s-a spus că poate a fost vorba despre o eroare a site-ului de rezervări.
Din păcate, la ora 4 dimineața, atunci când a ajuns în Cluj, turista a fost nevoită să caute altă cazare, pe care a găsit-o la preț dublu. Aceasta consideră că proprietarii au mărit intenționat prețurile deoarece Andre Rieu a susținut mai multe concerte la Cluj-Napoca zilele trecute.
“Nu recomand Apartament Ultracentral Cluj Napoca din Piața Muzeului. Am avut rezervare din luna noiembrie cu confirmare de la Booking pentru 2 nopți în luna martie, iar când am sunat pentru detalii, d-na mi-a spus că este altcineva cazat acolo, că, probabil booking a dat eroare.
Ce să spun, o frumusețe să ajungi la Cluj la ora 4:00 dimineața și să cauți cazare, bineînțeles la preț dublu, că doar are concert Andrei Rieu și proprietarii de apartamente își permit luxul sa ‘selecteze’ clientela. Călătorii sigure sa aveți”, a postat femeia pe un grup”, a scris femeia pe un grup de Facebook destinat călătorilor români.
Internauții au lăsat câteva comentarii la postarea turistei. Cineva i-a sugerat să contacteze site-ul Booking și să raporteze locația respectivă, însă femeia a făcut deja demersuri în acest sens și așteaptă un răspuns. De altfel, alți utilizatori i-au spus acesteia că astfel de incidente se întâmplă des în Cluj.
“Oriunde mă duc, sun cu o zi, două înainte, să mă asigur că totul e ok. La Cluj e sport general treaba asta. Au dormit mulţi pe stradă în perioada Untold”, a fost comentariul unei membre a grupului respectiv.
Turista a precizat faptul că a sunat pentru a confirma cazarea cu două zile înainte. Proprietarii au informat-o că va primi detaliile în dimineața în care trebuia să se cazeze, dar acest lucru nu s-a întâmplat. Acela a fost momentul în care a fost informată că altcineva a rezervat, de fapt, apartamentul.
De asemenea, turista a ținut să menționeze că a călătorit foarte mult și a rezervat prin Booking, dar niciodată nu a trecut printr-o astfel de situație. Aceasta a vrut doar să-i informeze și pe alți turiști de ceea ce pot face proprietarii.