Life

Ce faci când ești nemulțumit de hotelul luat prin Booking. Pașii pe care trebuie să-i urmezi

Care este procedura pe care trebuie să o urmezi dacă nu îți place cazarea rezervată pe Booking. Iată tot ce trebuie să știi.
04.03.2024 | 15:23
Ce faci cand esti nemultumit de hotelul luat prin Booking Pasii pe care trebuie sai urmezi
Care este procedura pe care trebuie să o urmezi dacă nu îți place cazarea rezervată pe Booking. Iată tot ce trebuie să știi. Sursa foto: Pinterest.com
ADVERTISEMENT

Ce faci când ești nemulțumit de hotelul luat prin Booking. Pașii pe care trebuie să-i urmezi. Oamenii trebuie să țină cont foarte mult de faptul că este vorba de o platformă de promovare, nicidecum de o agenție de turism.

Care este procedura pe care trebuie să o urmezi dacă nu îți place cazarea rezervată pe Booking. Iată tot ce trebuie să știi

Care este procedura pe care trebuie să o urmezi dacă nu îți place cazarea rezervată pe Booking. Iată tot ce trebuie să știi atunci când ajungi într-o astfel de situație și vrei să schimbi hotelul sau pensiunea aleasă inițial.

ADVERTISEMENT

Foarte multe persoane lasă recenzii negative și se plâng de felul în care arată camerele, însă puțini știu ce trebuie să facă pentru a schimba lucrurile. În primul rând, este recomandat să suni pentru a anula rezervarea.

În al doilea rând, trebuie să știi că poate dura o perioadă destul de lungă pentru a primi răspuns la solicitarea ta, care poate fi inclusiv prin intermediul mesajelor. În cazul în care suni pentru a semnala situația se va deschide pe loc o solicitare de negociere.

ADVERTISEMENT

În felul acesta cresc șansele să primești ceva mai mult din valoarea rezervării făcute pe Booking sau poate chiar integral. Încearcă să negociezi cât poți de bine pentru a primi o cazare mult mai bună și mai curată.

Cum se trimite o reclamație la Booking

Pentru a trimite o reclamație la Booking oamenii trebuie să acceseze Centrul de soluționare a litigiilor. Ulterior, se va trece la pasul al doilea care cere selectarea: Partener. Aici se introduc informațiile cu caracter personal.

ADVERTISEMENT

De asemenea, se alege un subiect și apoi sub Mesaj introduceți o descriere a reclamației dumneavoastră.  Cu cât includeți informații mai detaliate, cu atât va fi mai ușor să se rezolve problema pe care o întâmpinați.

În plus, e foarte important să dați click pe Trimiteți pentru a se transmite situația cu care vă confruntați la momentul respectiv. Pe de altă parte, oamenii pot raporta inclusiv problemele de natură tehnică pe platformă prin extranet sau în aplicația Pulse.

ADVERTISEMENT

„Dacă anulați o rezervare în orice perioadă de anulare permisă care se poate aplica, vă vom rambursa exact suma pe care v-am perceput-o inițial (inclusiv orice taxe aplicabile în legătură cu Serviciul Plată în moneda dumneavoastră), anunță Booking pe pagina sa oficială.

ADVERTISEMENT