Vânătoarea figurinelor de ciocolată s-a extins pe TikTok și a cauzat daune semnificative în diverse magazine din țară. Iepurașii de Paște au fost distruși în căutarea disperată de bani a românilor.
Un clip în care un utilizator susține că a descoperit bani într-o figurină a generat o adevărată agitație. Sute de oameni au distrus produsele direct în magazin, sperând să găsească bancnote ascunse. Fabricantul a precizat în schimb, că înăuntru se află doar o surpriză dulce.
Mulți clienți au decis să nu mai cumpere figurinele și le-au spart direct în magazin, sperând să găsească ceva înăuntru, ca să nu fi dat banii degeaba pe ele.
Figurinele au fost distruse pe zeci de rafturi. Potrivit Observator, la un alt lanț de magazine, figurinele sunt acum echipate cu dispozitive anti-furt, după ce mai multe au fost deteriorate.
Pierderile pentru supermarketuri se ridică la mii de lei. Acestea au amplasat anunțuri în raioanele de dulciuri pentru a opri isteria. Pentru a clarifica situația, un brand de ciocolată popular a reacționat pe rețelele sociale.
„Dragii noștri,
Reluăm și noi rugămintea colegilor de la Lidl Romania. Am văzut la rândul nostru clipurile de pe Tik Tok, referitoare la existența banilor în figurine de Paște. Însă vă asigurăm că produsele HEIDI tematice conțin doar meșteșugul ciocolatierilor HEIDI, care decorează aceste produse manual, ou cu ou, iepuraș cu iepuraș. Nu se află nimic înăuntru.
Să nu stricăm bucuria oamenilor care le vor lua acasă pentru masa de Paște.”, au transmis aceștia pe rețelele de socializare.
Specialiștii în social media spun că atunci când e vorba de bani gratis, toți se grăbesc să obțină mai repede. Aceștia ne avertizează că nu prea este posibil să găsești bani fără să faci nimic.
„Dacă se zicea că există o poezie de Eminescu acolo, nu se ducea nimeni să facă ce a făcut cu figurinele alea! Când a fost vorba de bani, bineînţeles că ne-am aruncat. Nu are cum tu, cel care vezi informaţia respectivă să fii acel norocos în viaţă, care fără să facă absolut nimic, dă de un bănuţ de aur”, a spus pentru sursa citată Cristian China Birta, specialist social media.
Nu este prima dată când TikTok generează o astfel de isterie despre un produs. După ce anumite postări s-au viralizat, haine, creme, skateboard-uri sau viniluri recomandate de diferiți influenceri au fost vândute în câteva ore.