News

Gigantul străin care a preluat o mare companie din România. Ce se va întâmpla cu un produs adorat de milioane de români

Un gigant străin a preluat o mare companie din România. Ce se va întâmpla cu un produs adorat de milioane de români?
24.04.2024 | 13:43
Gigantul strain care a preluat o mare companie din Romania Ce se va intampla cu un produs adorat de milioane de romani
Gigantul străin care a preluat o mare companie din România. Sursă foto: Pinterest / colaj Fanatik
ADVERTISEMENT

O mare companie din România a fost preluată de un gigant străin. Aceasta produce un preparat adorat de milioane de români. Este vorba despre una dintre cele mai apreciate pâini care se vinde în țară.

Gigantul străin care a preluat o mare companie din România

Produsele de panificație sunt adorate de români. Mai toată lumea cumpără cel puțin o pâine în fiecare zi. Iar anumite branduri românești sunt apreciate, având în vedere gustul aparte al produselor.

ADVERTISEMENT

Iată însă că o mare companie din România care produce o pâine adorată de români a fost preluată de un gigant străin. Este vorba despre compania Trei Brutari, una dintre cele mai mari companii producătoare și distribuitoare de produse de panificație din țară.

Compania a fost preluată de către Bimbo, liderul mondial în domeniu. Iar această achiziție este una extrem de importantă în sectorul produselor de panificație. Asta cu atât mai mult în contextul în care Trei Brutari este un nume apreciat.

ADVERTISEMENT

Compania are o experiență în industrie de 15 ani, dar și o reputație solidă. De altfel un produs adorat de români este marca de Pâine Boierească. Se pare că o mulțime de persoane sunt încântate de gustul său.

Achiziții pe bandă rulantă în România

Gigantul străin nu a cumpărat însă doar această mare companie din România. Pe lângă achiziția Trei Brutari, Bimbo a mai achiziționat și alte entități importante, din aceeași industrie.

ADVERTISEMENT

Printre acestea se numără Click Top Management SA din Craiova, Objectives SA din Brăila, dar și Strategic Ventures SRL din Timișoara. Prin intermediul lor, Bimbo continuă strategia de expansiune în Europa de Est, marcând o nouă etapă în consolidarea prezenței sale la nivel global.

Menționăm faptul că tranzacția vine într-un moment în care consumul de pâine a ajuns să fie cel mai ridicat din Europa. În România spre exemplu, cifrele arată că un singur român consumă mai bine de 60 de kilograme de pâine într-un singur an.

ADVERTISEMENT

Iar piața panificației continuă să se dezvolte și devine din ce în ce mai diversificată. Dovada clară o reprezintă chiar produsele din comerț care devin din ce în ce mai variate odată cu trecerea timpului.

ADVERTISEMENT