FCSB se află în față celui mai bun sezon din ultimul deceniu în Superliga, fiind aproape de titlu. În iarnă, Gigi Becali a dat afară nume grele din vestiarul bucureștenilor, printre care Djokovic, Compagno sau Rotariu.
O situație ciudată se întâmplă pe magazinul FCSB-ului, unde fanii care vor să-și cumpere echipament dau de figuri cunoscute. Plecați în iarnă, Compagno și Djokovic pot fi regășiți și acum pe website-ul clubului din Berceni, îmbrăcăți în însemnele clubului.
Andrea Compagno, un atacant cu cifre bun per-total sub tricoul roș-albastru, poate fi găsit la rubrica de tricouri oficiale. Italianul este folosit că model pentru echipamentul albastru, chiar dacă acum joacă în China, la Tianjin Jinmen Tiger.
Damian Djokovic, actualmente în lotul Rapidului, care încă mai speră la titlu, poate fi găsit și el pe website. O dezamăgire pentru Gigi Becali, dar și nu și pentru fani neapărat, croatul poate fi văzut ca model pentru bluza de prezentare a FCSB-ului.
Departamentul de marketing al clubului este coordonat de Tănase Culețu. Pe de altă parte, Gigi Becali a explicat de mai multe ori că nu este interesat de activitatea de marketing și preferă să nu aloce un buget important pentru asta.
FCSB nu este un exemplu de „așa da“ pentru cluburile din Superliga privind marketingul. Clubul lui Gigi Becali pare că doar există din inerție în marketing, fără a depune eforturi absolut deloc.
Website-ul clubului este în paragină, care a fost închis și o bună perioadă de timp. Situația s-a întâmplat din cauza condițiilor impuse de armată pentru închirierea stadionului Ghencea, care au impus curățarea tuturor informațiilor care ar putea crea confuzie între FCSB și CSA Steaua.
Astăzi, website-ul clubului pare că funcționează doar pentru informații minime și pentru a asigura condițiile din dosarul de licențiere. Gigi Becali a declarat în repetate rânduri că nu este interesat să investească în acest departament, deși toate cluburile sunt active.
Însă, clubul este foarte activ în website-ul de ticketing, destinat achiziției de bilete pentru fani. Acesta este pus la punct și actualizat permanent pentru a permite buna desfășurare a vânzării de bilete la partidele clubului.