Pe rafturile unui hipermarket important se pot găsi foarte multe produse românești. Datorită acestei mișcări, retailerul se bucură de un mare succes printre clienți. Până la finalul acestui an ar putea avea până la 100 de filiere de produse din țară.
Auchan și-a propus să se diferențieze de alte hipermarketuri prin faptul că pune la dispoziția clienților foarte multe alimente românești. La ora actuală, a dezvoltat 86 de filiere, având colaborări cu producătorii locali.
Potrivit reprezentanților, aceste produse sunt cu trasabilitate controlală, „de la sămânță până la raft”. Mai mult, în această perioadă are loc un program prin intermediul căruia clienții pot primi o parte din bani înapoi atunci când cumpără produse din hipermarket.
Campania este intitulată „Săptămâna filierelor” și se desfășoară pentru al doilea an la rând. Concret, cei care dețin cardul de fidelitate MyCLUB Auchan vor primi 10 la sută bani înapoi pe card, în momentul achiziționării alimentelor producătorilor locali cu care Auchan a încheiat parteneriate.
În această categorie intră produse precum roșii, pătrunjel, păstârnac, fructe congelate (mure, afine), fructe uscate, păstrăv sau midii. Pe listă se află și lactatele, ouă, carnea de pui, vită, oaie, dar și gemuri, miere și multe alte produse.
De asemenea, tot în această săptămână, clienții pot degusta anumite alimente în magazin. Important de menționat este faptul că produsele respective au pe ambalaj eticheta „Cultivăm ce e mai bun”, pentru a fi identificate de clienți.
Acestea fac parte din gama „La Masă în România”. Vorbim de peste 100 de articole alimentare. „Săptămâna filierelor reprezintă un demers prin care vrem să promovăm și mai mult producătorii români cu care noi lucrăm deja de mult timp și alături de care am dezvoltat parteneriate durabile.
În Săptămâna filierelor, promovăm peste 40 de filiere permanente sau sezoniere, într-o zonă special dedicată din magazinele noastre” , a transmis Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan Retail România, conform Wall-Street.
Reprezentanții Auchan amintesc că peste 85 % dintre produsele găsite în magazinele hipermarketului provin de la producători locali. Mai mult, aproximativ 900 dintre cele 1.200 de produse marca Auchan sunt făcute prin intermediul furnizorilor locali.