News

Hipermarketul prezent în România care mizează totul pe producătorii locali. Are peste 80 de filiere de produse românești și caută și alți furnizori. Cum să vinzi la ei și ce să cumperi dacă ești client

Un hipermarket din România are peste 80 de filiere de produse românești. În prezent, retailerul caută și alți furnizori.
15.03.2024 | 17:20
Hipermarketul prezent in Romania care mizeaza totul pe producatorii locali Are peste 80 de filiere de produse romanesti si cauta si alti furnizori Cum sa vinzi la ei si ce sa cumperi daca esti client
Hipermarketul care are peste 80 de filiere de produse românești. Foto (descriptiv) Hepta.ro
ADVERTISEMENT

Un hipermarket din România a ales să mizeze totul pe producătorii locali, clienții având posibiltatea să găsească pe rafturile magazinelor sale foarte multe produse românești. Acum, retailerul caută și alți furnizori.

Hipermarketul care are peste 80 de filiere de produse românești

Este vorba despre hipermarketul Auchan, care are peste 80 de filiere de produse românești, la ora actuală. Printre acestea se numără categorii alimentare precum legume și fructe, carmangerie, băcănie, ouă, lactate, dar și pește.

ADVERTISEMENT

Programul de filiere proprii a fost dezvoltat începând din anul 2019. În februarie 2024, retailerul a organizat prima ediție a Convenției Filierelor Auchan, la care au participat zeci de producători din țară.

Auchan își dorește ca până la finalul lui 2024 să aibă 100 de filiere de produse din România. Scopul este acela de a aduce clienților alimente românești, „responsabile și de o calitate excepțională”. Au fost dezvoltate 86 de filiere proprii, până în prezent.

ADVERTISEMENT

Clienții pot găsi produse cu trasabilitate controlată „de la sămânță până la raft”

Fructele și legumele sunt cultivate de agricultori și fermieri, iar animalele sunt crescute pe teritoriul României, producătorii locali având colaborări pe termen lung cu Auchan. Sunt produse cu trasabilitate controlată „de la sămânță până la raft”.

„Filierele sunt colaborări pe termen lung cu producătorii locali, prin care Auchan pune la dispoziția clienților produse cu trasabilitate controlată, de la sămânță până la raft.

ADVERTISEMENT

Aceasta face parte din misiunea Auchan de a ajuta oamenii să trăiască mai bine, să mănânce mai sănătos, protejând planeta, un proiect în parteneriat cu producătorii români, în continuă dezvoltare”, a transmis Tiberiu Dănețiu, director Marketing Retail, în cadrul evenimentului, potrivit Agrointel.

Reprezentanții Auchan au vorbit, în cadrul evenimentului, despre ceea ce au reușit să facă prin acest program. Ei spun că există beneficii atât pentru furnizori, cât și pentru consumatori. De altfel, producătorii au împărtășit celor prezenți despre experiența privind colaborarea cu retailerul.

ADVERTISEMENT

Furnizorii spun că Auchan le oferă siguranță, pentru unii fiind principalii clienți. „Consider că Auchan este locul de întâlnire al celor care gândesc la fel, atât producători de alimente sănătoase, ecologice, așa cum suntem și noi, cât și clienți care caută aceste alimente sănătoase pentru familiile lor”, a transmis Daniel Badea, de la Fermele Ecologice Silvania, conform sursei citate.

ADVERTISEMENT
Tags: