ING România vine cu un anunț de ultimă oră. Se pare că mai mulți clienți au rămas fără bani în conturi. Deși a trecut ceva timp de la incident, nimic nu s-a întâmplat. Tocmai din acest motiv, banca a luat atitudine.
Cum au ajuns clienții ING România să piardă banii de pe card? Conform anunțului făcut de bancă, este vorba despre o ”eroare independentă”. Mai departe, problemele urmează a fi rezolvate în scurt timp.
Pe pagina de Facebook a celor de la ING România putem observa numeroase plângeri. Unele plăți au fost dublate, iar clienții sunt de-a dreptul revoltați. Și totul dintr-o simplă eroare, după cum spune banca.
Conform reprezentanților băncii, în cursul zilei de 2 august, numeroase tranzacții au fost dublate. Toți clienții afectați au primit suport, iar lucrurile ar urma să fie soluționate în totalitate până la finalul zilei de joi.
“Vă informăm că în cursul zilei de ieri, 02 august 2023, din motive independente de ING, generate de către o altă bancă acceptatoare de plăți (din România), o parte dintre tranzacțiile efectuate de către clienții ING la terminalele respectivei bănci acceptatoare au fost dublate.
Precizăm că am oferit tot suportul clienților noștri afectați. În cursul acestei dimineți, tranzacțiile dublate ale clienților ING au fost corectate. Important: Această situație nu a fost determinată de către ING”, a transmis ING România pentru Observatornews.ro.
Menționăm faptul că unii clienți au fost extrem de revoltați de cele întâmplate. Pagina de Facebook a băncii a fost luată cu asalt de numeroase mesaje. Unii clienți au cerut sfaturi, dar și ajutor, în timp ce alții au fost mult mai duri.
Un client spre exemplu spune că s-a trezit fără bani peste noapte. Nu putea să achiziționeze ceea ce avea nevoie, drept urmare, e de înțeles nemulțumirea acestuia. Totodată, el a cerut lămuriri într-un mod destul de acid.
“Ce fac cu banii? Păi îi țin la ING România. Ce se întâmplă cu banii? Simplu, îmi sunt luați peste noapte și mă trezesc cu contul curent pe minus și fără posibilitatea de a achita nimic.
Dar când la un moment dat, în urmă retragerii prin direct debit a unei sume, contul curent a rămas pe minus cu o suma (infimă) în două ore mi se retrăseseră acești bani din contul de economii “contul curent nu poate avea balanță negativă”, a fost unul dintre comentarii.
Cei care se ocupă de Facebook-ul băncii au încercat să lămurească clienții și pe Facebook. Un reprezentant a promis că sumele vor fi returnate clienților joi. De asemenea, sursa citată spunea că respectiva situație neplăcută nu a fost prezentă doar la ING Bank.