Lanțul de magazine Lidl este de departe unul dintre cele mai apreciate de români. Prețurile sunt accesibile și de asemenea, săptămânal, clienții sunt așteptați cu nenumărate oferte.
La fel ca și la alte mari magazine precum Carrefour sau Kaufland și la Lidl găsim de la produse de păr, sau de îngrijire persoană, până la carne, sau diferite dispozitive electronice, la prețuri cât se poate de accesibile.
Pentru unii români însă, prețul contează, iar acest lucru a putut fi confirmat de ultima decizie luată de un magazin Lidl din București.
Este vorba despre un magazin Lidl din cartierul Ghencea, care a pus în practică o măsuri similară ca a altor mari retaileri din România.
Mai exact, clienții care au ajuns în magazinul Lidl respectiv au putut observa că retailerul a decis să monteze mai multe sisteme antifurt pe pachetele de carne de vită aflată la vânzare.
Menționăm că în ultima perioadă, o cantitate semnificativă de marfă din lăzile frigorifice a ajuns să dispară, însă nu a fost niciodată achitată la casele de marcat de la ieșirea din magazin.
Este prima oară când unul dintre magazinele Lidl recurge la o astfel de măsură în România. Pe de altă parte, cazul nu este unul singular.
Amintim că în ultimii ani, unele dintre cele mai mari hipermarketuri din țară au luat decizii similare, însă cu alte produse.
Mai exact, marii retaileri au decis să monteze sisteme antifurt pe produse alimentare mai scumpe, precum cașcaval, sau salamuri.
Și în aceste cazuri, motivele erau aceleași. Mai exact, unii români au ajuns să fure produse alimentare, fie pentru a le vinde mai departe, fie pentru uz propriu.
În acest sens, marii retaileri s-au simțit nevoiți să ia astfel de măsuri.
Printre produsele dotate cu sisteme antifurt de-a lungul timpului s-au numărat și bateriile, dar și anumite conserve de ton, care aveau prețuri mai mari.