Pariuri sportive

O nouă lovitură dată de Răzvan Burleanu: FRF a prelungit parteneriatul cu Betano până în 2030!

Răzvan Burleanu reușește să dea o nouă lovitură ca președinte al Federației Române de Fotbal: a prelungit parteneriatul cu Betano până în anul 2030.
12.03.2024 | 15:28
O noua lovitura data de Razvan Burleanu FRF a prelungit parteneriatul cu Betano pana in 2030
FRF a prelungit parteneriatul cu Betano pe încă 6 ani
ADVERTISEMENT

Răzvan Burleanu a reușit să dea o nouă lovitură de imagine din postura de președinte al Federației Române de Fotbal. Forul pe care-l conduce a anunțat marți extinderea parteneriatului cu Betano până în anul 2030.

FRF și Betano au prelungit parteneriatul până în 2030

Cupa României a cunoscut o transformare majoră în ultimii ani, iar asocierea cu Betano, începută în urmă cu doi ani, a ajutat și mai mult la popularizarea acestei competiții. Și fiindcă am avut parte de o colaborare fructuoasă, cele două părți au decis să extindă parteneriatul până în 2030. Pe lângă Cupa Românie, Betano mai este implicată în fotbalul românesc la cluburile FCSB și Universitatea Craiova, fiind sponsor principal.

ADVERTISEMENT

„Federația Română de Fotbal și Betano, parte a Kaizen Gaming, prelungesc parteneriatul strategic până în anul 2030, devenind cel mai longeviv parteneriat al brandului la nivel global.

Extinderea parteneriatului reprezintă o etapă importantă în colaborare și demonstrează angajamentul comun al acestora de a promova excelența în sport în România.

ADVERTISEMENT

În ultimii doi ani, FRF și Betano și-au unit viziunea și experiența pentru a dezvolta Cupa României Betano, una dintre cele mai iubite competiții de fotbal din România. Sezonul competițional curent a prezentat un nou format al Cupei, care a adus spectacolul mai aproape de fanii din tribune și de cei de acasă.

Ca parte a colaborării, Betano s-a implicat activ în demersurile de marketing, lucrând alături de un ecosistem extins de parteneri, printre care FRF, parteneri media și reprezentanți ai echipelor calificate în Cupa României Betano, pentru a dezvolta campanii menite să crească vizibilitatea competiției și să faciliteze interacțiunea cu fanii sportului.

ADVERTISEMENT

Cea mai recentă acțiune este dezvoltarea show-ului TV și digital Bate Cupa, prima emisiune care oferă expunere tuturor celor 24 de echipe calificate în grupele Cupei și îmbină abilitățile fotbalistice ale jucătorilor activi cu entertainmentul”, au anunțat FRF și Betano printr-un comunicat de presă remis marți.

Răzvan Burleanu: „Împreună vom duce Cupa României Betano la alt nivel!”

„Istoricul bunei colaborări cu FRF și perspectiva comună asupra potențialului sportului în România ne-au oferit cele mai bune premise pentru a continua acest parteneriat, care devine astfel cea mai extinsă colaborare a noastră la nivel global. Performanța remarcabilă înregistrată de actualul format competițional este cea mai bună încurajare de a continua să contribuim împreună la dezvoltarea sportului pe plan local”, a declarat Julio Iglesias, CCO Kaizen Gaming.

ADVERTISEMENT

„Este un moment deosebit, întrucât marcăm cea mai lungă prelungire de parteneriat înregistrată vreodată de către FRF – o extindere de 6 ani a colaborării noastre cu Betano pentru Cupa României. Acest nou contract, unul pe o perioadă atât de îndelungată, reflectă încrederea reciprocă dintre FRF și Betano, dar și recunoașterea contribuției esențiale la dezvoltarea și promovarea fotbalului românesc.

Împreună, ne propunem să ducem Cupa României Betano la un alt nivel și să consolidăm poziția acestei competiții ca unul dintre cele mai importante evenimente sportive din țara noastră. Parteneriatul nostru cu Betano nu este doar o alianță comercială, ci un parteneriat strategic ce reflectă angajamentul nostru comun față de promovarea valorilor sportului.

Una dintre realizările remarcabile ale acestei colaborări este efortul susținut de Betano în ceea ce privește proiectele de marketing dedicate creșterii vizibilității și notorietății Cupei României Betano”, a spus și Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de Fotbal, după anunțul extinderii parteneriatului cu Betano.

ADVERTISEMENT