De luni, 15 mai, Lidl va avea pe rafturi un produs, la promoție. Prețul este foarte mic, spre deosebire de altele de pe piață. De asemenea, produsul este unul necesar pentru români și printre cele mai utilizate, dintr-o locuință. Despre ce este vorba?
Lidl vine cu noi reduceri pentru clienți. Încă de la început de săptămână a pregătit o serie de ieftiniri, iar printre acestea se află și un produs foarte utilizat de către români, și oameni, în general. Prețul lui este de 19, 99 lei, iar o bucată din el costă 1, 25 lei.
Este vorba despre hârtia igienică. Din ziua următoare, un bax ”Floralys” la Lidl, de 16 role cu 154 de foi, se va putea achiziționa la valoarea menționată, de 19, 99 lei. Rolele sunt cu parfum de piersică, fine la atingere și au câte trei straturi.
De altfel, așa cum apare într-un catalog online al supermarketului, tot de luni, 15 mai, de la Lidl se mai pot cumpăra cu preț redus: fasole, cu 6, 49 lei, de la 8, 99 lei, ceafă de porc, feliată și cu os, cu 1, 99 lei, de la 2, 59 lei, băutură carbogazoasă, cu 5, 99 lei, de la 7, 50 lei, ciuperci grill champignon albe cu 10, 49 lei, de la 14, 99 lei și unt de masă la 12, 99 lei.
De asemenea, dacă răsfoiți catalogul, veți mai descoperi că la început de săptămână, pe rafturile Lidl se mai află la prețuri mici și pizza ”Salami”, pizza ”Margherita”, cordon bleu de curcan, făină albă, lasagna bolognese sau file de hering în sos tomat.
Lidl este unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din țară, dar și din lume. A fost înființat în 1930, în localitatea Neckarsulm din Baden Wurtetermberg, Germania, pe atunci remarcându-se prin vânzarea de produse alimentare en gros.
La nivel național, Lidl a apărut în 2010. La acel moment, reprezentanții supermarketului au preluat cele aproape 100 de magazine ”Plus”, de la grupul Tengelmann. De atunci, și până în momentul de față, Lidl a ajuns să aibă peste 290 de magazine și peste 9.000 de salariați.
”Suntem de părere că piaţa românească de retail se află în continuă dezvoltare, iar de evoluţia acesteia va depinde şi numărul de magazine Lidl de pe piaţa locală. Obiectivul nostru este deschiderea de noi magazine.
Astfel că în momentul de faţă nu sunt planificate închideri. Mai mult, neconcentrăm eforturile asupra achiziţionării de noi locaţii”, spuneau în 2011, reprezentanți ai supermarketului, pentru Ziarul Financiar.