News

Ai cont și card la CEC Bank? Ce trebuie să faci ca să nu rămâi fără bani. E anunțul momentului pentru toți clienții

Anunțul momentului pentru cei care au cont și card la CEC Bank. Reprezentanții instituției au spus ce trebuie să faci ca să nu rămâi fără bani.
25.04.2024 | 07:19
Ai cont si card la CEC Bank Ce trebuie sa faci ca sa nu ramai fara bani E anuntul momentului pentru toti clientii
CEC Bank, avertisment important pentru clienți. Sursa foto: Hepta, Pixabay/Colaj Fanatik
ADVERTISEMENT

Ce trebuie să știe persoanele care au cont și card la CEC Bank. Reprezentanții băncii au făcut un anunț important pentru clienți. Aceștia riscă să rămână fără banii din cont.

Ai cont și card la CEC Bank? Ce să faci ca să nu rămâi fără bani. Avertisment important pentru clienți

Reprezentanții CEC Bank au avertizat că se confruntă cu mai multe tentative de fraudă. Clienților le sunt solicitate informații personale sau bancare.

ADVERTISEMENT

Mai exact, clienții ar putea fi contactați prin SMS sau e-mail de către persoane ce pretind că fac parte din departamentele antifraudă ale băncilor.

Escrocii ajung să ceară plăți suspecte, dar și datele de pe card ale clienților. Printre acestea se numără și codul de securitate, care nu trebuie dezvăluit nimănui.

ADVERTISEMENT

CEC Bank s-a ocupat de implementarea unor mecanisme antifraudă puternice, precum și umor sisteme de securitate informatică astfel încât clienții, dar și banca să nu fie supuși atacurilor cibernetice.

Cu toate acestea, hackerii atacă în continuare. Tentativele de fraudă online întâlnite cel mai des sunt cele de tip phising. Acesta este un mod de păcălire a victimelor cu scopul de a confirma sau colecta date pentru pentru a obține bani într-un mod ilegal.

ADVERTISEMENT

În această situație, reprezentanții băncii au făcut un anunț important. Aceștia i-au avertizat pe clienți să nu ofere niciodată informații personale sau bancare.

“Ne confruntăm cu un val de tentative de fraudă prin care sunt solicitate informații personale și/sau bancare. Clienții sunt apelați insistent de așa-ziși angajați ai băncii de pe diverse numere de telefon, unele dintre acestea chiar identice cu numerele noastre oficiale. NU SUNTEM NOI! Colegii noștri nu vă vor cere NICIODATĂ astfel de informații la telefon”, este anunțul făcut de reprezentanții CEC Bank pe Facebook.

ADVERTISEMENT

A apărut și un alt tip de tentativă de fraudă

Recent, a apărut un tip de fraudă numit spoofing. Acesta constă în apelarea clienților în numele anumitor companii, folosind numere de telefon care par să fie aceleași cu cele oficiale.

Atacatorii utilizează tehnologia Voice over IP (VoIP) pentru a ascunde adevăratul număr de telefon. În acest fel, numărul pare legitim, iar aceștia pretind că sunt reprezentanți ai companiei respective.

Clienților le sunt cerute date personale și/sau bancare astfel încât atacatorii să aibă acces la conturile lor. Reprezentanții instituției le-au transmis acestora să fie foarte atenți la mesajele primite.

 “Vă reamintim că este foarte IMPORTANT să fiți vigilenți în ceea ce privește email-urile, apelurile telefonice, mesajele de tip SMS/WhatsApp sau de pe diferite site-uri care solicită date cu caracter personal.

Nu trebuie să oferiți date precum numărul cardului, codul PIN, coduri de activare, de autentificare, de autorizare a plăților sau coduri pentru înrolarea în portofele digitale”, a mai anunțat CEC Bank.

ADVERTISEMENT
Tags: