News

Ai contract la Hidroelectrica? Gigantul din domeniul energiei a făcut anunțul așteptat de clienți. Are legătură cu plata facturilor

Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie din România, a anunțat când va fi gata aplicația mobilă pentru plata facturilor, cândva în vara anului 2024.
03.04.2024 | 19:38
Ai contract la Hidroelectrica Gigantul din domeniul energiei a facut anuntul asteptat de clienti Are legatura cu plata facturilor
Ai contract la Hidroelectrica? Gigantul din domeniul energiei a făcut anunțul așteptat de clienți. Are legătură cu plata facturilor. Foto: Hepta
ADVERTISEMENT

Prima versiune a aplicației a fost testată și lansată parțial în octombrie 2023, această aplicație fiind disponibilă atât pe telefonul mobil cât și pe desktop. Cu ajutorul aplicației iHidro, clienții companiei pot să vadă istoricul facturilor, să consulte soldul acestora sau să trimită indexul lunar.

Când va fi lansată varianta finală a aplicației iHidro?

Când va fi lansată variantă finală a aplicației iHidro toți românii ar trebui să-și poată plăti facturile mult mai ușor, prin modulul de procesare. Astfel, Hidroelectrica va intra în rând cu lumea și cu alte companii care au deja astfel de aplicații de mulți ani. Conform anunțului oficial al companiei, iHidro va fi lansată undeva la finele lunii iunie 2024.

ADVERTISEMENT

Cu ajutorul acestei aplicații, clienții vor putea să își monitorizeze consumul și, implicit, vor putea verifica ”soldul curent și pot accesa rapid ultima factură emisă. De asemenea, pot accesa secțiunea de grafic al istoricului de consum și pot raporta indexul autocitit pentru o mai bună gestionare a consumului de energie”.

De asemenea, aplicația le va permite gestionarea locurilor de consum, acolo unde clienții au contract. ”Astfel, aceștia pot monitoriza și controla consumul de energie pentru mai multe adrese într-un mod convenabil și eficient”, se mai arată în comunicatul Hidroelectrica. Aplicația va conține mai multe secțiuni utile cum ar fi cea de facturare, de utilizare sau de servicii.

ADVERTISEMENT

Clienții vor găsi, așadar, toate facturile emise și istoricul plăților, în timp ce vor putea introduce indexul autocitit sau consulta istoricul de consum. ”În secțiune de servicii este disponibil un link către portalul client.hidroelectrica, urmând ca foarte curând să fie adăugat și un link către Q Desk – aplicația de gestionare a reclamațiilor și sesizărilor”, au indicat reprezentanții Hidroelectrica.

Aplicația va fi disponibilă pentru iOS, Android și pentru orice computer, prin varianta clasică (site web). În teorie, clienții vor putea așadar să își vizualizeze facturile și să le plătească direct din aplicație, însă doar în condițiile în care acestea vor fi emise. Hidroelectrica a fost deja amendată de mai multe ori pentru că nu emite la timp facturile destinate clienților.

ADVERTISEMENT

Hidroelectrica promite că va lansa o aplicație destinată consumatorilor casnici

Hidroelectrica rămâne cel mai mare producător de energie din România, având un număr de 187 de centrale cu o capacitate hidroenergetică de 6,3 GW. Cu venituri de 12,2 miliarde de lei în 2023, probabil și pentru că Hidroelectrica oferă cele mai bune prețuri de pe piață, compania are o mare problemă în a livra la timp facturile clienților.

Probabil tocmai de aceea Hidroelectrica ține neapărat să finalizeze această aplicație destinată utilizatorilor casnici, în speranța că oamenii nu vor mai aștepta 6 luni după facturi. Rămâne de văzut care va fi reacția publicului larg după lansarea planificată pe 30 iunie 2024. Desigur, dacă acest termen va fi respectat.

ADVERTISEMENT

Diversificarea și integrarea pe verticală a Hidroelectrica prin dezvoltarea activității de furnizare a reprezentat un pas decisiv în consolidarea acesteia pe piața de energie din România, reprezentând nu numai un vehicul alternativ de vânzare care să genereze venituri suplimentare, ci și o formă de gestionare a riscului de reglementare la care a fost expusă compania de-a lungul timpului”, mai precizează reprezentanții Hidroelectrica.

ADVERTISEMENT
Tags: