News

Anunț important pentru clienții ING! De ce le dispar banii de pe carduri. Ce explicații are banca

28.07.2020 | 21:36
ADVERTISEMENT

ING Bank a anunțat că de pe cardurile clienților dispar anumite sume de bani, pentru că tranzacțiile sunt procesate de două ori. Reprezentanții băncii explică de ce s-a creat această situație și ce rezolvare există.

Toți clienții posesori de card ING se pot confrunta cu această situație. Potrivit informațiilor transmise de bancă, situația va fi redresată și toți cei care au avut tranzacții procesate de două ori își vor primi banii înapoi în cont.

ADVERTISEMENT

Totodată, reprezentanții băncii și-au prezentat scuzele de rigoare pentru această situație neplăcută cu speranța că nu se va repeta.

Atenționare pentru clienții ING! De ce le dispar bani de pe card

O parte dintre clienții ING s-au confruntat zilele trecute cu o situație rar întâlnită. Unele tranzacții efectuate cu cardul au fost procesate de două ori, astfel încât oamenii s-au trezit cu mai mulți bani trași de pe carduri.

ADVERTISEMENT

„Este posibil să fi văzut în acest weekend tranzacții realizate cu cardul tău ING procesate de două ori. Între timp am remediat situația, iar banii tăi au fost rambursați în contul tău curent”, informează banca.

Totodată, ING Bank le transmite clienților că, în situația în care se vor mai confrunta cu această situație neplăcută și nedorită, să sune la numerele de telefon de urgență, trecute pe spatele cardului.

ADVERTISEMENT

„Ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri cauzate și îți reamintim că pentru orice urgență, ne poți suna la *2ING sau la *2464 (apelabile atât din rețele naționale, cât și din străinătate: 0040 31 406 2ING sau 0040 31 406 2464). La celălalt capăt e mereu cineva gata să-ți fie de ajutor”, au transmis reprezentanții ING Bank.

Sumele vor fi redirecționatte din nou în conturile clienților în cel mai scurt timp.