UEFA va pune astăzi în vânzare bilete pentru finala Conference League, AS Roma – Feyenoord. Interesul pentru meciul care se va disputa pe 25 mai, de la ora României 22:00, pe stadionul ”Kombetare” din Tirana, Albania, este uriaș în Italia. Acolo unde, deja, fani ai Romei au plătit și 10.000 de euro pentru un tichet.
Goana după bilete este logică. Pe arena din capitala Albaniei se vor putea regăsi doar 22.500 de suporteri. Iar fanii ambelor echipe își doresc să-și susțină favoriții într-un meci pentru istorie.
Și nu doar pentru că este vorba despre prima ediție a UEFA Conference League. Feyenoord nu a mai câștigat un trofeu european de 20 de ani. Ultimul triumf a fost cel din ediția 2001-02 a Cupei UEFA.
Iar dacă olandezii mai au în palmares încă o victorie în Cupa UEFA, (1973-74), dar și Cupa Campionilor Europeni (1969-70), AS Roma este în cursă pentru primul trofeu continental major.
Mai mult, suporterii lui AS Roma nu au mai trăit o izbândă a favoriților, indiferent de competiție, din 2008. An în care câștiga Cupa Italiei. Astfel că susținătorii capitolinilor ar face orice să obțină bilete pentru a susține trupa lui Mourinho.
Există însă și persoane privilegiate, care au primit deja bilete. Și care vor să se umple de bani. Astfel că le-au scos la vânzare pe internet.
Scandalul a izbucnit deja după o decize controversată a clubului. Astfel, conducerea clubului a decis să-i premieze pe cei care au crezut permanent în echipa lui Mourinho.
Din acest motiv a decis ca din cota de bilete care îi este alocată de UEFA să le ofere tichete unor fani care au abonament anual. Dar și pentru cei care au făcut deplasarea în Norvegia, în octombrie, la meciul cu Bodo (1-6).
Roma-Feyenoord, follia biglietti per la finale di Conference di Tirana: in vendita fino a 10mila euro https://t.co/aVdyXo6ij3 pic.twitter.com/wGRucnyOCs
— calciomercato.com (@cmdotcom) May 9, 2022
Iar unii dintre ei au profitat. Inițial, pe eBay, găseai bilete cu 800 de euro. Ulterior prețul a crescut, la o licitație, până la 5.000 de euro. Astfel că a răspuns unei alte propuneri de pe piața online cu o ofertă de 10.000 de euro pentru două bilete.