Life

Bolovanul de la Acces Direct: ce audiențe a înregistrat Mirela Vaida după incidentul violent din platou

24.03.2021 | 09:02
Bolovanul de la Acces Direct ce audiente a inregistrat Mirela Vaida dupa incidentul violent din platou
Bolovanul de la Acces Direct: ce audiențe a înregistrat Mirela Vaida după incidentul violent din platou. Sursa foto: Instagram.com
ADVERTISEMENT

Bolovanul din emisiunea Acces Direct nu a adus numai neplăceri, ci și o audiență uriașă pentru Antena 1. Mirela Vaida a înregistrat un succes major după incidentul violent din platoul show-ului pe care-l moderează. 

Postul de televiziune a condus detașat clasamentele atât la nivelul întregii țări, cât și în mediul urban, însă a pierdut la mică diferență segmentul tinerilor. Cu toate acestea mai bine de 2 milioane de telespectatori au stat cu sufletul la gură să afle cum se simte vedeta după incidentul din 19 martie.

ADVERTISEMENT

Ediția de luni, 22 martie, a avut audiență dublă față de postul concurent, care la momentul respectiv difuza știrile și „Ce spun românii”. Așadar, emisiunea „Acces Direct” a fost urmărită de un număr foarte mare de oameni, care au fost curioși să afle mai multe despre atacul de la Antena 1.

Acces Direct, audiență uriașă. Mirela Vaida a câștigat teren în fața rivalilor

Asta înseamnă că la nivel național ediția de luni a show-ului Acces Direct a fost în prim-plan, la o diferență foarte mare față de restul. Mai exact, Antena 1 a avut peste 2 milioane de români în fața televizoarelor, în timp ce Pro TV a depășit cu puțin un milion de telespectatori.

ADVERTISEMENT

Podiumul a fost completat de Kanal D, cu 673.000 de privitori. Cifrele emisiunii prezentate de Mirela Vaida au fost destul de mari și la oraș, unde aproximativ 898.000 de români s-au uitat luni, 22 martie, pe Antena 1, pentru a afla ce se mai spune despre atacul femeii din județul Iași.

Potrivit paginademedia.ro, pe poziția a doua a rămas și de această dată Pro TV, cu 592.000 de telespectatori, în timp ce locul trei a fost ocupat de Kanal D, care a avut la aceeași oră 239.000 de urmăritori.

ADVERTISEMENT

În ceea ce privește segmentul comercial lucrurile au stat puțin diferit cu emisiunea Acces Direct, care nu a mai ocupat primul loc. Show-ul Mirelei Vaida s-a clasat pe locul secund, cu 209.000 de telespectatori, în timp ce Pro TV a câștigat la limită pe acest segment de public – 219.000 de privitori. Pe locul trei s-a clasat tot Kanal D, care a avut 115.000 de urmăritori.

„Nu încerc să conving pe nimeni cu nimic, sunt mulți oameni care cred că tot ce s-a întâmplat e o făcătură. Nu vreau să conving pe nimeni de acele scenarii. E păcat să confundați prezentatorul cu emisiunea sau cu anumite subiecte poate care nu vă plec. Noi prezentatorii suntem cei care prezintă niște realități.

ADVERTISEMENT

Noi nu fabricăm subiecte, nu facem noi emisiuni, nu suntem noi judecători, și nu suntem noi Dumnezei, suntem niște oameni. Faptul că voi vreți să ne înjurați, să ne doriți moartea copiilor noști, faceți ce vreți în mediul online, dar când viața mea e în pericol nu mă pot abține”, a declarat Mirela Vaida după incidentul violent din platoul Acces Direct.

ADVERTISEMENT