Sport

Câți oameni au văzut la TV partida Germania – România 2-1. ProTV a fost lider de audiență

Pro TV, postul care a transmis Germania - România, din preliminariile CM Qatar 2022, a fost lider de audiență pe durata partidei.
09.10.2021 | 12:47
Cati oameni au vazut la TV partida Germania  Romania 21 ProTV a fost lider de audienta
ADVERTISEMENT

Germania – România, meciul cap de afiș al etapei a 7-a în grupa J din preliminariile pentru Cupa Mondială de anul viitor, s-a încheiat cu victoria gazdelor 2-1.

Duelul marilor speranțe pentru ”tricolori” a atras un număr impresionant de români în fața micilor ecrane.

ADVERTISEMENT

Peste 2,2 milioane de români au urmărit meciul de la Hamburg

Conform paginademedia.ro, Pro TV, postul care a transmis meciul Germania – România, a fost lider de audiență pe toată durata evenimentului sportiv.

Peste 2,2 milioane de telespectatori (2.211.000) au urmărit duelul din preliminariile CM 2022, ceea ce i-a asigurat PRO TV-ului un rating de 12,5 şi un share de 32,1, dominând autoritar concurența.

ADVERTISEMENT

Pe locul secund s-a clasat Antena 1 cu o medie de 789.000 de telespectatori pe intervalul meciului (4,5 rating), cu peste 1,4 milioane de telespectatori mai puțini.

Podiumul a fost încheiat de Kanadl D, cu o audienţă de 770.000 de urmăritori (4,4 rating), de aproximativ trei ori mai mică decât a liderului Pro TV.

ADVERTISEMENT

Ratingul înseamnă procentul de telespectori al unui post de televiziune din totalul deţinătorilor de televizoare din România, în timp ce share (cotă de piaţă) reprezintă procentul din totalul oamenilor care se uitau la tv în acel moment.

Diferența a fost și mai mare în favoarea Pro TV în mediul urban

Meciul în care Ianis Hagi a marcat cel mai frumos gol al carierei a fost prima opţiune a telespectatorilor și în segmentul urban și comercial.

ADVERTISEMENT

Pe segmentul urban, topul audiențelor a avut o configurație puțin schimbată față de clasamentul audienţelor de la general, dar diferenţele au fost chiar mai mari în favoarea canalului PRO TV, care a avut 1.205.000 telespectatori, adică un rating de 12,6 și un share de 32,2.

Kanal D a adunat în fața micilor ecrane 397.000 de telespectatori, atingând un rating de 4,1 și un share de 10,6. Podiumul a fost completat de Antena 1, cu 379.000 de urmăritori. Acest lucru înseamnă un rating de 4 și un share de 10,1.

Cel mai important sector pentru televiziuni, cel comercial, adică telespectatorii între 18 şi 49 de ani, a fost dominat tot de meciul Germania – România, care i-a adus Pro TV-ului 483.000 de telespectatori, un rating de 11,5 și un share de 38,4.

Pe durata partidei de fotbal Germania – România, pe sectorul comercial, Antena 1 a avut 147.000 de telespectatori, un rating de 3,5 și un share de 11,7, iar Kanal D, cu 134.000 de telespectatori, un ating de 3,2 și un share de 10,7, a fost a treia televiziune în opțiunile românilor.


  • (P) Cotă EXCLUSIVĂ Fortuna: 1,94 este cota pentru „ambele marchează” la meciul România – Armenia. Vezi aici toate cotele!

ADVERTISEMENT