O femeie a avut un șoc după ce a văzut ce se afla, de fapt, în coletul adus de curier. Aceasta și-a comandat o rochie de 80 de dolari, însă a primit ceva cu totul diferit.
O creatoare de conținut din Seattle, SUA, a avut parte de o surpriză neplăcută după ce și-a comandat o rochie de pe internet. Tânăra a achiziționat articolul vestimentar de la un brand celebru.
Rochia pentru care a plătit tânăra a costat 80 de dolari, adică în jur de 360 de lei, însă ce a găsit în coletul adus de curier nu corespundea cu descrierea de pe site-ul magazinului respectiv.
Femeia a făcut publică întâmplarea pentru ca alte persoane să nu treacă prin același lucru. Aceasta nu vrea ca și alți clienți să treacă printr-o astfel de situație.
Anita Mwiruki și-a comandat rochia respectivă pe 10 septembrie 2023 și a primit coletul după mai bine de două luni, pe 30 noiembrie 2023. Peste un milion de utilizatori au vizualizat clipul video postat de tânără pe pagina sa de Tik Tok.
“Nu mai comand niciodată de la ei. Ce fel de magazin este acesta? Vreau o rambursare și să-i închidă. Câți oameni or fi fost păcăliți. Câte obiecte de lucru de la alți designeri fură?”, a spus aceasta în videoclipul postat.
Anita a făcut plângere deoarece rochia pe care și-a comandat-o nu îndeplinea standardele enumerate pe site-ul companiei respective. Aceasta le-a cerut reprezentanților să-i ofere explicații pentru situația creată.
Aceștia i-au trimis un răspuns prin care și-au cerut scuze pentru această eroare. Anitei i s-a oferit posibilitatea de a returna rochia, dar și o rambursare parțial completă a sumei pe care a plătit-o pe coletul primit.
“Vă mulțumim că ne-ați furnizat informațiile necesare. Ne cerem scuze că marfa nu a fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră și ne angajăm să găsim o soluție care să vă satisfacă. Dacă preferați o rambursare completă, vă vom furniza adresa de retur.
Cu toate acestea, vă rog să rețineți că nu oferim returnări gratuite. Alternativ, putem emite o rambursare directă de 2 dolari, care reprezintă 40% din costul articolului sau vă putem oferi un cod de reducere în valoare de 42 de dolari, care reprezintă 60% din prețul arciolului.
În acest fel, nu veți avea probleme legate de returnare și rambursare. O rambursare completă prin retur, o rambursare parțial directă sau un cupon de reducere.
Vă rugăm să ne spuneți ce opțiune preferați”, este mesajul pe care creatoarea de conținut l-a primit din partea reprezentanților”, a fost răspunsul primit de Anita, notează cancan.ro.