Life

Ce a pățit Denise Rifai într-un zbor cu Tarom: „Se poate întâmpla orice”

Denise Rifai, furioasă după un zbor cu Tarom. Ce a pățit jurnalista în timpul cursei și de ce era atât de supărată după aceea.
27.02.2023 | 09:55
Ce a patit Denise Rifai intrun zbor cu Tarom Se poate intampla orice
Ce a pățit Denise Rifai într-un zbor cu Tarom. Foto Facebook
ADVERTISEMENT

Denise Rifai a avut o experiență extrem de neplăcută cu un zbor Tarom, despre care a scris pe rețelele de socializare, fiind furioasă. Iată ce a pățit jurnalista!

Ce a pățit Denise Rifai într-un zbor cu Tarom. Nu a fost deloc fericită

Denise Rifai a zburat cu o cursă Tarom, iar problemele păreau că nu se mai termină pentru pasagerii acesteia, inclusiv pentru jurnalista de la celebra emisiune 40 de întrebări.

ADVERTISEMENT

Vedeta de la Kanal D a spus că nu exista apă plată pentru pasageri deloc, era un singur sandviș care putea fi servit unui avion cu o capacitate de 100 de pasageri și câteva pliculețe de ceai.

„Se putea întâmplă orice aseară. Oameni cărora să li se facă rău. Părinți care să aibă nevoie de alimente pentru copii sau doar de ..apă!”, a scris vedeta.

ADVERTISEMENT

Chiar dacă oamenii ar fi fost dipuși să cumpere ceva din avion, iată că aceștia nu aveau posibilitatea, s-a plâns Denise Rifai, care a mai spus și că avionul transporta peste 100 de oameni.

„Problema e că NU ai ce cumpăra. La propriu!!! Cursa de aseară #TAROM nu avea la bord nicio sticlă de apă plata! Niciuna!!!! Doar vreo 2, 3 de apă minerală! 3 plicutele de ceai: 2 de fructe și unul de mentă. Și un singur sandviș! Unul!

ADVERTISEMENT

Vorbim de o cursă care adusese pasageri și ne preluase pe noi, să ne aducă la București. Și vorbesc de un Boeing 737. Deci un aparat mare de zbor care transporta peste 100 de pasageri”, a scris vedeta pe rețelele de socializare.

Explicația companiei pentru lipsta de mâncare și apă din avion

Evident, Denise Rifai a solicitat o explicație relevantă care să arate de ce cursa Tarom nu are nici măcar apă, iar răspunsul a fost că se încearcă evitarea oricăror pierderi, inclusiv de mâncare.

ADVERTISEMENT

Alimentele sunt perisabile, iar firma de catering nu mai livrează mâncare. Dar Denise Rifai a mai avut parte de o experiență negativă, când întregul zbor Tarom a fost întârziat zeci de minute pentru preluarea unor pasageri care au pierdut zborul spre București.

„Ni s-a explicat că nu se doresc pierderi, mâncarea fiind perisabilă, fapt pentru care firma de catering nu mai livrează mâncare. Și iată, nici măcar apă. Povestea continuă desigur!

Pe aeroportul unde eram, în toiul nopții, a trebuit să preluăm și un grup de 50 de pasageri care pierduseră zborul către București. Au urmat, deci, zeci de minute de așteptare la bordul aeronavei. Pe uscat. Și la propriu și la figurat! Am ajuns de dimineață la București cu un gust ciudat”, a încheiat ea.

ADVERTISEMENT
Tags: