Un bărbat a avut parte de un moment neplăcut cu mașina sa, după ce a lăsat-o în parcarea aeroportului, că să plece în Grecia, în vacanță. La întoarcere, mare i-a fost mirarea față de modul cum și-a găsit autovehiculul. Furios din cale afară, a luat legătura cu personalul instituției.
Trucker Rob Butler, originar din Țara Galilor și de profesie șofer de camion, s-a confruntat cu un episod la care nu se aștepta, după ce și-a pus încrederea în reprezentanții Aeroportului din Bristol, crezând că-i vor ține în siguranță BMW-ul de 50.000 de lire sterline.
Neștiind ce-l așteaptă, conducătorul auto și-a lăsat și cheile de la mașină, personalului. Când a sosit din vacanță și a putut să-și ridice autovehiculul, a rămas fără cuvinte de ceea ce a văzut pe camera de bord. Concret, a descoperit că este avariată, după ce a fost luată de un muncitor al aeroportului și ”plimbată” în jurul locației cu o viteză extrem de mare.
În condițiile în care limita prevăzută de lege, în zona cu pricina, este de doar 15 km/h, angajatul a făcut toate manevrele ca într-o cursă de mașini, cu 45 de km/h. ”Am crezut că făceam ceea ce trebuie, punându-l în parcarea Silver Zone, din Aeroportul Bristol. Cât de mult am greșit…”, și-a împărtășit individul experiența în mediul online, potrivit The Sun.
Trucker Rob Butler a observat că cel care i-a luat bolidul a folosit greșit și frâna de mână. Acum regretă că nu și-a luat cu el cheia de contact, deși a întrebat inițial la aeroport dacă are posibilitatea. Însă, i s-a spus că nu este nevoie, fiindcă va avea parte de o grijă ca la carte.
”L-am întrebat pe însoțitor dacă îmi pot păstra cheile pentru că nu voiam să conducă nimeni, dar el a spus că nu este nevoie. Am predat cheile fără tragere de inimă și m-a asigurat că vor avea grijă de ceea ce este mândria și bucuria mea”, a mai relatat bărbatul.
Șoferul a văzut că acum autovehiculul are zgârieturi și afectate roțile din spate. Este nevoit să scoată o mulțime de bani din buzunar pentru a suporta toate costurile reparațiilor. Nervos, Rob a decis să ia legătura cu cei de la conducerea aeroportului și a făcut o plângere.
David Lees, directorul executiv al Aeroportului Bristol, a luat la cunoștință solicitarea clientului și a promis că va demara o anchetă. De asemenea, a intervenit și purtătoarea de cuvânt a instituției, care a prezentat scuze șoferului pentru cele produse.
”Nivelul de servicii primit cu această ocazie a fost complet inacceptabil. Am luat cunoștință de plângerea clientului, am investigat amănunțit cu furnizorul terț și au fost luate măsurile de remediere necesare”, este răspunsul primit de Trucker Rob Butler.