News

Cele mai tari trucuri la care apelează magazinele! Cum pleci cu coșul plin de la cumpărături

Cele mai tari trucuri la care apelează magazinele! Există mai multe modalități prin care pleci cu coșul plin de la cumpărături, deși ai intrat strict pentru câteva produse
28.11.2021 | 15:38
Cele mai tari trucuri la care apeleaza magazinele Cum pleci cu cosul plin de la cumparaturi
Cele mai tari trucuri la care apelează magazinele pentru a te face să cumperi! Sursa foto - ANDREEA ALEXANDRU / MEDIAFAX FOTO
ADVERTISEMENT

Există mai multe feluri prin care marile magazine te pot convinge să cumperi mai mult decât ai nevoie. Pe lângă deja celebrul preț cu virgulă 99 de bani sau produsele care atrag copiii de la casele de marcat, retailerii au și alte dedesubturi.

De exemplu marfa este aranjată în așa fel încât să cumpărăm cât mai mult. Trebuie să știți că produsele mai scumpe și cele care trebuie vândute cât mai repede sunt amplasate la intrare.

ADVERTISEMENT

Cele mai tari trucuri la care apelează retailerii!

De asemenea, acestea mai stau în partea dreaptă și la nivelul ochilor. Interesant este și că spațiul dintre rafturi influențează vânzările.

Concret, cei care merg la cumpărături preferă să fie cât mai mult loc, de aceea anume acolo se expune marfa care este mai profitabilă pentru supermarket.

ADVERTISEMENT

În acelați timp, produsele de primă necesitate se află cât mai departe de ochii cumpărătorilor. De exemplu, laptele se ascunde. Așa că oamenii care oricum pleacă după el vor putea vedea mai multă marfă.

Dulciurile se vând mai bine când sunt expuse pe rafturile de jos. Se întâmplă lucrul acesta dintr-un motiv cât se poate de simplu. Copiilor le este mai ușor să le scoată de acolo.

ADVERTISEMENT

Legumele, fructele, nucile și alte alimente de acest tip sunt întotdeauna amplasate la intrare. Retailerii gândesc că după ce cumpărătorii au luat ceea ce era strict necesar se relaxează și există probabilitatea să cumpere mai multe lucruri.

Totodată, produsele necesare sunt amplasate în diferite colțuri ale magazinului. Ceea ce înseamnă că toți clienții sunt practic obligați să traverseze magazinul și să vadă cât mai multe rafturi.

ADVERTISEMENT

Luminile și culorile au un rol foarte important. De exemplu, culoarea coșului ne va face să cumpărăm cât mai mult. E vorba, ar spune experții, despre pofta de mâncare, una care merge mână în mână cu reducerile.

Culoarea albastră este mai calmă și se folosește, de obicei, în compartimentele cu mărfuri pentru bărbați. Verde și mov merg perfect la compartimentele cu produse de igienă. Roșul se aplică femeilor

Lumina albă caldă este potrivită pentru produsele de culoare roșie precum carnea, iar cea rece pentru pește. Un alt truc spune că pe rafturile din mijlocul magazinelor se pun etichete mari pentru a crea impresia de prețuri reduse.

ADVERTISEMENT
Tags: