Magazinele Lidl din România au devenit din ce în ce mai apreciate în ultimul an, datorită prețurilor accesibile, dar și a gamei extrem de largi de produse, de la cele alimentare, până la accesorii, haine, dar și electrocasnice.
Cine conduce însă Lidl România? Dacă mulți se așteptau să fie vorba despre un român, în realitate, este vorba despre un italian, iar numele său nu este deloc străin în România.
Marco Giudici este CEO al Lidl România începând cu anul 2021. El s-a alăturat grupului în anul 2013, în Italia. De asemenea, până să ocupe această funcție, el a mai fost și director național de achiziții și marketing şi membru al Consiliului de Conducere al Lidl România, în perioada 2015-2018.
Iar aceasta nu este singura afacere din România de care s-a ocupat. El a mai lucrat și pentru A&D Pharma, care este unul dintre cei mai importanţi jucători din sectorul de retail şi distribuţie de medicamente, unde a ocupat funcția de director comercial.
Cine este însă Marco Giudici? Omul care conduce Lidl România are în spate o experiență largă în domeniu. Acesta s-a ocupat de divizia de marketing, de strategii promoționale, dar și de category management la nivel de grup, iar asta face în continuare, la Lidl România.
Dacă stăm să ne uităm la studii însă, Marco Giudici ar fi trebui să se axeze strict pe marketing. Conform datelor de pe profilul său de pe LinkedIn, CEO-ul Lidl România a efectuat studii de marketing și de economie la Università degli Studi di Parma.
Menționăm faptul că din punct de vedere financiar, dar și profesional Marco Giudici se poate considera un om cât se poate de norocos, în condițiile în care Lidl, care face parte din grupul Schwarz, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa.
La momentul actual, Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume, inclusiv în România. De asemenea, retailerul operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.
În urmă cu aproape doi ani de zile, Lidl avea în jur de 310.000 de angajați, iar dintre aceștia, mai bine de 8.000 erau în România, loc unde retailer s-a extins semnificativ în ultimii ani având în jur de 300 de magazine, dar și cinci centre logistice.