Gabriela Cristea pregătește o mare surpriză, una care nu are deloc legătură cu televiziunea! Prezentatoarea show-ului „Mireasa: Capriciile iubirii” de la Antena Stars se lansează într-o afacere cu stil.
Vedeta va produce propriile sale haine și accesorii, unele cu care speră să îi atragă pe urmăritorii ei de pe Instagram și nu numai. De curând, soția cântărețului Tavi Clonda a început să promoveze o pagină de Instagram care a stârnit curiozitatea internauților.
Realizatoarea tv lucrează la foc automat pentru businessul pe care îl pune pe picioare, cu care va ieși în față încetul cu încetul, pe măsură ce se vor pune la punct toate amănuntele.
Contactată de FANATIK pentru a ne explica ce înseamnă Gale Shop, Gabriela a spus că nu vrea să intre în foarte multe amănunte, însă ne-a povestit că este vorba despre produse manufacturate sub supravegherea ei, căci ea va fi directorul creativ al acestei afaceri.
„Este un business despre care nu vreau să vorbesc încă foarte mult. O să ieșim încetul cu încetul, sper să îl pot lansa undeva în luna noiembrie. Nu aș vrea să dau multe detalii, dar pot să vă spun că mă voi implica 100%.
Nu o să realizez eu cu mâna mea accesoriile și hainele pentru că mi-ar fi imposibil, o să fie făcute într-o fabrică. Ce pot să zic este că eu voi alege materialele și mă voi ocupa de partea de creație”, a spus Gabriela Cristea, pentru FANATIK, despre noua ei afacere.
Vedeta a zis că mai sunt lucruri de pus la punct, cum este firesc, dorind ca acest business să iasă perfect, iar viitorii ei clienți să nu fie dezamăgiți.
Cristea nu e singura vedetă din România care își încearcă norocul într-un astfel de domeniu. Buna ei prietenă, Oana Roman, are propriul ei shop online, unul pe care îl promovează intens pe rețelele de socializare. Diferența, la prima vedere, între cele două magazine este că Gabriela le va produce personal, evitând să rechiziționeze hainele pe care le va vinde.
O altă persoană publică pentru care mediul online a însemnat o mină de aur este și cântăreața Lora. Aceasta s-a lansat de ceva vreme în industria beauty, vânzând parfumuri precum pâinea caldă.
Așa cum FANATIK a dezvăluit de curând, artista a reușit să facă niște profituri uriașe în perioada pandemiei și ar putea renunța oricând la muzică întrucât ar trăi liniștită din afacerea ei.
Mai exact, dacă e să ne luăm doare după încasările de anul trecut, Lora poate să dea oricând lecții vedetelor care vor să facă și antreprenoriat. Muziciana a ajuns la un profit de 1.660.000 de lei. Vorbim de 337.000 de euro în 2021, în al doilea an al pandemiei.
Lora rulează o cifră de afaceri de aproximativ 2.700.000 de lei. Pe lângă parfumuri, cântăreața mai vinde și o serie de produse de îngrijire facială sau diferite geluri pentru buze.
Vedeta care a reușit, de departe, să își creeze un adevărat imperiu financiar este, însă, Denisa Tănase de la Bambi. Aceasta deține brandul My Geisha, unul care a împânzit deja aproape toată România. În afacerea ei a cooptat-o și pe sora și colega ei de la Bambi, Raluca. Și acest business se adresează în special doamnelor și domnișoarelor. Denisa Tănase comercializează parfumuri, creme și alte produse cosmetice.