Sport

Gigi Becali a dat lovitura la un cazinou din Monaco. Ce sumă a câștigat patronul FCSB și câți bani i-a dat unei recepționere: „Dădea spăgi cam mari”

Gigi Becali a câștigat o sumă impresionantă de bani la un cazinou din Monaco. Episod fantastic din urmă cu 15 ani cu patronul de la FCSB.
26.06.2023 | 17:58
Gigi Becali a dat lovitura la un cazinou din Monaco Ce suma a castigat patronul FCSB si cati bani ia dat unei receptionere Dadea spagi cam mari
Gigi Becali a câștigat o sumă fabuloasă la un cazinou din Monaco. Foto: colaj FANATIK.
ADVERTISEMENT

Valentin Sălăgean, om de afaceri și apropiat al lui Gigi Becali, a povestit un episod fantastic cu patronul de la FCSB într-o vacanță la Monaco. Întâmplarea a avut loc în urmă cu 15 ani, iar finanțatorul roș-albaștrilor a dat lovitura la cazinou, câștigând 360.000 de euro.

Gigi Becali a dat lovitura la un cazinou din Monaco. Ce sumă a câștigat patronul FCSB: „Am luat 640.000 de euro din seif”

Valentin Sălăgean, fost asociat al lui Cosmin Olăroiu sau Gino Iorgulescu în lanțul de restaurante „Trattoria Il Calcio”, a povestit un episod fabulos cu Gigi Becali. Apropiat de patronul vicecampioanei României, omul de afaceri a descris pas cu pas cum a câștigat Gigi Becali suma de 360.000 de euro la cazinou.

ADVERTISEMENT

Patronul roș-albaștrilor a luat în vacanța de la Monaco brânză, iaurt și 640.000 de euro. „Să mă ierte domnul Becali că vorbesc, știu că nu-i place. M-a rugat tot timpul să nu vorbesc despre el la TV, dar nu e nimic de rău. Am fost cu dânsul la Monaco 3 zile. Am luat 640.000 de euro din seif.

Avea un seif mare, cât ecranul ăsta (n.r. – arată spre o plasmă din studiou). La Palat era. Mi-a zis: «Ia de acolo un milion, două!». «Gigi, n-avem ce să facem cu 1-2 milioane, ne ajung câteva sute de mii». «Ia, bă, de acolo mai mulți bani, ia cât vrei!». Avea mulți bani cash atunci. Am luat banii, i-am băgat în geantă. 640.000 de euro, numărați! Avea foarte mare încredere în mine.

Am fost la Monaco cu un avion privat. I-am zis în avion că trebuie să declarăm banii, altfel îi confiscă. «Lasă, bă, ce să declari?!». Cum e el, el nu are treabă cu realitatea… Dar eu, cum am coborât în aeroport, m-am dus la ghișeu, la Poliție, și am declarat banii.

Le-am zis polițiștilor: «Am venit cu 640.000 de euro, vrem să mergem la cazinou, să bem și să mâncăm». N-a fost nicio problemă. I-am zis lui Gigi că am declarat banii și facem ce vrem cu ei de-acum”, a povestit Valentin Sălăgean, potrivit gsp.ro.

ADVERTISEMENT

„El dădea 3.000 de euro pe zi numai șpăgi!”

În continuare, Valentin Sălăgean a precizat că Gigi Becali i-a dat 2.000 de euro unei românce aflate la recepția hotelului. Ulterior, patronul de la FCSB a dat lovitura la cazinou, unde a reușit să câștige 360.000 de euro. „Am pus banii în seif, la hotel, mi-a zis Gigi să am eu grijă de bani. Aveam grijă să nu dea șpăgi, că dădea spăgi cam mari. El dădea 3.000 de euro pe zi numai șpăgi!

Am găsit o româncă la recepție, scria pe ecuson Elena. A întrebat câți copii are, avea doi. Și mi-a zis să-i dau câte o mie de euro pentru fiecare copil: «De la domnul Becali, să se bucure copiii». Am mers la cazinou și a câștigat 360.000 de euro. Și n-am mai intrat din ziua aia în cazinou. Cu banii ăia și-a cumpărat costume de 160.000 de la Brioni, pantofi…

ADVERTISEMENT

La Monaco, brânza și iaurtul le-a luat de acasă, cu avionul privat. În hotel, a cerut o valiză de piersici. S-a enervat când i s-au adus doar 2-3. Am fost singur la el în casă când a ieșit din arest, am fost la ușa arestului. Ne-am urcat în mașină, eu, el și Virgil. M-a luat de gât și am fost acasă la el”, a fost episodul povestit de Valentin Sălăgean.

• Cotă BETANO pentru FCSB: 3,25 este cota pentru „Câștigător Liga 2023/2024: FCSB”