Industria de pariuri din România se implică în campania pro-vaccinare. Clipuri video vor rula pe mai multe posturi începând chiar de miercuri. Bugetul alocat este de 100.000 de euro.
Campania se numeşte “Jucăm Responsabil. Ne Vaccinăm” şi este realizată de Romanian BookMakers – Patronatul Organizatorilor de Pariuri din România, Rombet – Asociaţia Organizatorilor de Jocuri de Noroc şi Romslot – Asociaţia Organizatorilor de Sloturi.
Sunt în total cinci spoturi, reclame plătite care vor rula începând de miercuri pe Pro TV, Antena 1, Antena 3, Digi24, Digi Sport, Realitatea Plus şi B1 TV. În aceste clipuri, angajați din această industrie îi îndeamnă pe oameni să se vaccineze împotriva noului coronavirus.
“Industria jocurilor de noroc din România are 45.000 de angajaţi. Aceşti 45.000 de angajaţi sunt, ca într-un puzzle, piese esenţiale pentru reîntoarcerea la normalitate şi îşi pot convinge, la rândul lor, familia, colegii, prietenii, cunoscuţii.
Astfel, avem 45.000 de persoane care pot să transmită mesaje oneste, să îşi povestească experienţa, sunt oameni ca noi toţi, cu idealuri comune.
În plus, angajaţii ne cunosc clienţii, clienţii au încredere în angajaţii din sălile de jocuri şi pariuri. Vrem să ne convingem inclusiv partenerii de afaceri, iar aceştia vor fi, la rândul lor, diseminatori ai argumentelor pro-vaccinare”, a declarat Dan Iliovici, vicepreşedinte Rombet.
Printre companiile implicate în campanie se numără: Superbet, Fortuna, Casa Pariurilor, MaxBet, GameWorld, Bonus, GetsBet, WinBet, StanleyBet, MozzartBet, BaumGames, Seven, Zodiac, Plaicomixt, Admiral, Novomatic, Revital, Alfa Street, Lucky 7, Club King, CitySlots, WinBoss şi alţii, notează paginademedia.ro.
Bugetul total al campaniei, ceea ce include spoturile TV şi materialele din online plus printurile din sălile de joc, se ridică la aproximativ 100.000 de euro.
Campania de vaccinare în România se desfășoară într-un ritm destul de bun. Peste 3 milioane de doze au fost deja administrate, conform informațiilor oferite de stirioficiale.ro.