Emoții, tensiuni și nu numai. Cam așa a arătat marea finală Vocea României 2022 din această seară. La finalul ediției, s-a desemnat și persoana care a pus mâna pe marele premiu al sezonului 10.
Patru concurenți s-au luptat pentru a pleca acasă cu premiul cel mare și trofeul Vocea României, însă unul singur a reușit să intre în grațiile publicului.
În finala de la Vocea României 2022 i-am putut vedea pe scenă, în ordine, pe Andra Botez, din echipa cântăreței Irina Rimes, pe Theodor Debu din echipa lui Denis de la The Motans, iar mai apoi pe Winael Baldus, antrenat de Smiley și Theo Rose.
Și Iulian Nunucă din echipa lui Tudor Chirilă a reușit să impresioneze publicul larg în această seară cu prestația sa la toate cele trei probe.
Câștigătorul Vocea României a fost, însă, unul singur și anume Iulian Nunucă. El este cel care pleacă acasă cu premiul cel mare, în valoare de 100.000 de euro, dar și cu trofeul mult râvnit de la Vocea României. Pe de altă parte, pe locul 4 a terminat Winael, pe 3 a încheiat Theodor Debu, iar pe poziția secundă a fost Andra Botez.
În vârstă de 18 ani și originar din Pașcani, tânărul a fost profund impresionat și a spus că nu s-a așteptat să ajungă aici și i-a mulțumit Andrei pentru ajutor, dar și celor care l-au votat.
Cine oferă însă premiul de 100.000 de euro de la Vocea României pe care toți concurenții și-l doresc? Cei de la CEC Bank. Deși mulți nu știau, anul acesta, instituția financiară din România a devenit sponsorul principal al show-ului muzical de la Pro Tv.
Întreg parteneriatul a fost realizat prin agenţiile United Media Services şi Dentsu Romania. Alexandra Frunză, Identity & Communication Director, CEC Bank, a dat câteva detalii despre colaborarea cu cei de la Pro Tv.
Aceasta susține că CEC Bank crede în vocea românilor și consideră că această valoare merită promovată. De asemenea, Alexandra Frunză a mai spus și că banca este extrem de încântată să susțină un astfel de proiect.
“Credem că vocea românilor este una dintre cele mai importante valori de promovat. Ne bucurăm că putem fi parte dintr-un proiect care susţine şi ajută la descoperirea, cultivarea şi perfecţionarea vocilor românilor”, a dezvăluit aceasta.
Totodată, ea a mai subliniat și faptul că asocierea CEC Bank cu Vocea României este ”un pas firesc în evoluția brandului”.
”Pentru noi, asocierea cu Vocea României este un pas firesc în evoluţia brandului. Se simte acum mai mult ca oricând nevoia unei experienţe de brand captivante, diferenţiatoare şi personală în fiecare punct de contact cu clientul“, a mai completat ea.
La rândul ei, Felicia Toma, Executive Producer, Vocea României spune că pe scena de la Pro Tv au urcat doar voci remarcabile, iar în sezonul 10 s-a căutat de asemenea o vocea care să poată să ajungă la inimile telespectatorilor.