News

Netflix nu va mai funcționa din martie pe aceste televizoare. Vezi dacă al tău e pe listă

Utilizatorii Netflix trebuie să afle că aplicația nu va mai funcționa din martie pe aceste televizoare. De ce a fost luată această decizie
07.01.2024 | 22:35
Netflix nu va mai functiona din martie pe aceste televizoare Vezi daca al tau e pe lista
Pe ce televizoare nu va mai funcționa Netflix. Foto Hepta.ro
ADVERTISEMENT

Netflix nu va mai funcționa din martie pe aceste televizoare. Veste proastă pentru o parte dintre utilizatorii aplicației. Aceștia mai au la dispoziție mai puțin de două luni, până când Netflix va dispărea de pe televizoarele lor.

Netflix nu va mai funcționa din martie pe aceste televizoare

Vorbim de cei care au dispozitive Sony. Compania din Japonia a informat că anumite televizoare nu vor mai suporta platforma Netflix. Măsura va fi luată în urma unor restricții tehnice, conform ziare.com.

ADVERTISEMENT

Prin urmare, aplicația va fi ștearsă în mod automat de pe televizoare. Însă, nu sunt vizate absolut toate dispozitivele Sony. Netflix nu va mai funcționa pe cele mai vechi dintre acestea, care nu mai pot suporta aplicația.

În acest context, utilizatorii vor fi nevoiți fie să cumpere un nou televizor, fie să opteze pentru achiziționarea unui stick de streaming. De asemenea, vizate de schimbarea neașteptată vor fi și playerele Blu-ray, apărute între anii 2011-2013.

ADVERTISEMENT

Aceeași măsură a fost pusă în aplicare și în 2023. Atunci au fost afectate televizoare vechi de la Panasonic, Hitachi, Sony, dar și Samsung. Rămâne de văzut dacă în 2024 vor urma și alte companii care vor repeta decizia.

Abonamentele Netflix s-au scumpit

Amintim că Netflix a decis să scumpească abonamentele în SUA, Marea Britanie și Franța cu până la trei dolari. Hotărârea a fost luată după ce fost puse în practică măsuri privind partajarea parolelor, care au stârnit un val de nemulțumiri printre clienți.

ADVERTISEMENT

Netflix a decis, anul trecut, să ceară o taxă în plus pentru cei care vor să utilizeze un singur cont chiar dacă nu locuiesc în aceeași categorie. În acest fel, platforma a cunoscut o creștere a numărului de abonați, cu 8,8 milioane de clienți, din iulie până în septembrie.

Mai mult, compania a introdus și posibilitatea de a achiziționa un abonament mai ieftin, însă cu reclame. „În totalitate, conducerea lucrează din greu pentru a stoarce până la ultima picătură de numerar posibilă din baza de abonați disponibilă.

ADVERTISEMENT

Pe măsură ce acea ceașcă începe să se usuce, va fi mult mai important să înțelegem exact cât de reușită poate avea următoarea fază de creștere”, a transmis Sophie Lund-Yates, analist principal de acțiuni la Hargreaves Lansdown, la vremea respectivă.

ADVERTISEMENT
Tags: