În ultima perioadă, din ce în ce mai mulți români aleg să își încerce norocul în lumea afacerilor. Pentru că nu duc deloc lipsă de idei, unii dintre ei chiar ajung să reușească să își îndeplinească visul. Este și cazul Silviei care a muncit până a transformat în realitate cea mai mare dorință a sa.
Cu ce afacere a reușit o româncă să cucerească piața din România
Românii care frecventează destul de des supermarketurile sigur au observat că rafturile acestora sunt pline de fructe și legume. Din păcate, produsele nu sunt din România ci, de cele mai multe ori, sunt importate.
Legumele și fructele pe care românii le pun pe masă sunt din Italia, Portugalia, Spania, dar și alte țări. Sătulă să mai consume legume de import, Silvia a decis să ia atitudine și să schimbe acest aspect.
Silvia Răileanu a făcut pasul spre lumea afacerilor în urmă cu ceva timp. A știut că ideea ei nu are cum să dea greș, iar la această concluzie a ajuns după ce a făcut un studiu de piață.
Românca administrează mai multe sere de roșii și spune că este foarte fericită de cum decurg lucrurile. Potrivit observatornews.ro, afacerea ei merge ca pe roate, mai ales în plin sezon.
Silvia cultivă roșii cherry pe mai bine de 4 hectare. Aceasta a investit mult timp și bani pentru ca serele ei să fie unele dintre cele mai performante din țară. La scurt timp, au început să apară și primele rezultate.
În prezent, Silvia Răileanu abia dacă mai face față cererii de roșii. Românca spune că unele dintre cele mai multe comenzi le primește în timpul primăverii și al toamnei. Însă, aceasta are asigurată producția și pe timp de vară.
Vara, Silvia Răileanu a declarat că este una dintre cele mai aglomerate perioade. Pentru a face față cererii și pentru a onora fiecare comandă, românca și-a luat măsuri de siguranță. Astfel, pe timp de vară, aceasta are roșii cultivate în solarii.
Deși nu ducem lipsă de români care se dedică agriculturii și care produc legume la noi în țară, situația din supermarketuri este tristă. Legumele și fructele de la raft sunt aduse din alte țări, iar asta pentru că fluxul lor de aprovizionare trebuie să fie unul constant.
Din cauză că producătorii autohtoni fac față cu greu cerințelor, de cele mai multe ori, aceștia aleg să refuze să bată palma cu supermarketurile.
În continuare, cererea românilor pentru produse autohtone este una crescută. Însă, va fi nevoie de perfectarea anumitor aspecte pentru ca acestea să înceapă să se regăsească și la raft.