News

O româncă a dat lovitura cu o super afacere în Italia. Irina Burlacu a devenit milionară și a ajuns în revista Forbes

O româncă se mândrește cu o super afacere în Italia. Irina Burlacu are o poveste de viață impresionantă și a ajuns în revista Forbes.
26.02.2024 | 20:16
O romanca a dat lovitura cu o super afacere in Italia Irina Burlacu a devenit milionara si a ajuns in revista Forbes
O româncă are o super afacere în Italia. colaj Fanatik/ Foto Facebook Irina Mella Burlacu
ADVERTISEMENT

O româncă a ajuns în revista Forbes, după ce a dat lovitura cu o afacere în Italia. Irina Burlacu are o poveste impresionantă, care a ajuns pe paginile publicației, iar ulterior a fost preluată de presa din Brescia, aici unde locuiește.

O româncă are o super afacere în Italia. Irina Burlacu a ajuns în revista Forbes

Irina Burlacu s-a născut în România, iar în urmă cu cinsprezece ani s-a mutat în Brescia, Italia. A urmat cursuri de economie managerială și a studiat șase limbi străine. Datorită ambiției și a muncii a ajuns acolo unde și-a propus.

ADVERTISEMENT

Primul loc de muncă l-a avut în țara natală, la un magazin de anvelope din România. Când a ajuns în Italia, s-a angajat într-o companie care produce balustrade, ajungând manager al firmei. După o perioadă, a decis să se retragă pentru a-și deschide propria afacere.

Alături de partenerul ei de viață și de doi foști colegi, a ales să pornească pe un nou drum. Au înființat Vita International, o mică firmă cu sediul în Travagliato. Afacerea s-a dovedit de succes, iar la șapte ani de la această schimbare, Irina conduce un grup de trei companii.

ADVERTISEMENT

Vorbim de Vita International, Roadlink și Wood Solutions din Rimini, potrivit Giornale de Brescia, citat de stiridiaspora.ro. Ultima dintre acestea a fost achiziționată în 2021 și produce bariere fonoabsorbante.

„Era ceva absolut nou pentru mine”

Deși era un domeniu nou, românca spune că acesta nu a fost un factor care să o descurajeze, din contră. „Ne-am apucat imediat de proiectare. Era ceva absolut nou pentru mine dar care ne-a determinat să experimentăm soluții tehnologice și ecologice.

ADVERTISEMENT

Precum cele ale barierelor din lemn și oțel despre care aflasem în activitatea anterioară și care, obținând licența de utilizare, au stat la baza unei noi game, puternic orientate către nevoile clienților”, a declarat Irina Burlacu, potrivit sursei citate.

În scurt timp, firma a scos pe piață și certificat respectivele produse. Ulterior, a fost creat un nou produs, GuardLed, bariera care luminează drumul, fiind cel mai inovator, la ora actuală, din punct de vedere al siguranței rutiere.

ADVERTISEMENT

„Ideea a fost să creăm o rețea printre cei mai inovatori operatori din sector, să avem un focus mereu actualizat asupra produselor și să exploatăm oportunitățile pe care ni le oferă tehnologia în cel mai inteligent mod”, a adăugat românca.

Compania vrea să producă și o șaibă de oțel, care va avea senzori ce vor detecta dacă structura de bază, betonul, suferă schimbări. În acest fel, se poate acționa înainte să se producă pagube sau chiar accidente tragice.

 

ADVERTISEMENT