După un model lansat anul trecut de Apple, Samsung va comercializa tot ceea este necesar pentru ca un client al companiei să-şi poată repara singur telefonul /tableta sau să poată schimba o piesă.
Marți, 2 august, Samsung Electronics a anunțat că proprietarii de dispozitive din gama Galaxy își pot face propriile reparații la telefoane și tablete.
Programul intitulat ”Self Repair” este derulat în colaborare cu iFixit și vizează, pentru început, doar trei dintre produsele din seriile Galaxy. Vorbim aici despre telefoanele Galaxy S20 şi Galaxy S21, precum şi de tableta Galaxy Tab S7 Plus.
Încă din debutul acestui an, Samsung și-a anunțat parteneriatul cu cei de la iFixit. În urma acestei înțelegeri, clienții gamei Galaxy au acces la piese, instrumente și ghiduri originale, notează News.Samsung.com.
Orice client al companiei, din orice țară, va putea cumpăra aceleași ecrane, baterii și alte componente Samsung pentru a-și repara telefoanele și tabletele după bunul plac.
Alături de piesele de schimb şi instrumentele necesare reparaţiilor, Samsung va vinde şi ghiduri complete, detaliate şi cu indicaţii vizuale, pentru a explica clar utilizatorilor ce au de făcut.
Dacă acum numărul dispozitivelor care pot fi reparate pe cont propriu este unul extrem de limitat, cei de la Samsung promit pe viitor extinderea acestei game de telefoane și tablete.
”Samsung oferă în mod continuu opțiuni mai convenabile clienților săi pentru a extinde durata de viață a dispozitivelor lor, pentru a promova o economie circulară și a minimiza deșeurile electronice”, a declarat Mark Williams, Vicepreședinte pentru Customer Care la Samsung Electronics America, într-un comunicat de presă.
”Samsung Self-Repair este o altă modalitate prin care clienții își prelungesc durata de viață a dispozitivelor înainte de a fi reciclate”, a mai punctat acesta.
Acest demers al celor de la Samsung se aseamănă foarte mult cu cel anunțat de Apple în noiembrie 2021. Și această companie rivală a decis să vândă piese, instrumente şi tutoriale necesare reparațiilor.