Life

Schimbare uriașă la Facebook. Nimeni nu își dorea acest lucru. Ce se întâmplă cu postările

Schimbarea uriașă care va fi implementată pe Facebook. Anunțul reprezentanților companiei îi va nemulțumi pe utilizatori.
24.10.2023 | 16:50
Schimbare uriasa la Facebook Nimeni nu isi dorea acest lucru Ce se intampla cu postarile
Schimbaee majoră la Facebook. Ce se va întâmpla cu aplicația. Sursa foto: Pexels
ADVERTISEMENT

Facebook va suferi o schimbare care nu va fi pe placul multor persoane. Reprezentanții Meta au ajuns la concluzia că postările de acest tip trebuie să apară pe această platformă și nu sunt opționale.

Ce se întâmplă cu postările de pe Facebook. Meta a luat decizia

Meta a început să amplifice tacticile de creștere pentru Threads, astfel că își promovează noua aplicația prin încrucișarea de postări pe feed-urile Facebook ale utilizatorilor. Informația a fost împărtășită recent chiar de reprezetanții companiei.

ADVERTISEMENT

De altfel, această mișcare nu este deloc o nouătate pe compania lui Mark Zuckerberg, care se folosește de Facebook pentru a promova funcțiile noi ale celorlalte aplicații pe care le deține.

De exemplu, a strecurat de mai mulți ani Instagram Reels între postările de pe rețeaua de socializare. În plus, le-a dat oportunitatea companiilor de pe WhatsApp să achiziționeze reclame ce apar în feed-ul de pe Facebook.

ADVERTISEMENT

Însă, spre deosibire de acestea, schimbarea majoră cu care Facebook vine acum este aceea că postările care țin de Threads nu sunt opționale și nu pot fi dezactivate de cei care sunt deranjați de ele, astfel că toți utilizatorii sunt afectați. 

Anunțul făcut de companie

Chiar dacă Facebook a început să testarea postărilor Threads încă din luna august, faptul că acestea nu pot fi gestionate pare să-i enerveze pe mulți din cei care au cont pe platformă. O parte dintre ei au dezvăluit că nu și-ar dori că prietenii de pe Facebook să vadă ce publică pe Threads.

ADVERTISEMENT

„Am lansat o actualizare pentru a face mai ușor pentru oameni să vadă cel mai recent conținut din Threads direct pe Facebook și Instagram”, i-a răspuns compania unui utilizator Threads care și-a dorit să afle cum poate face ca postările lui să nu ajungă și pe Facebook, scrie playtech.ro. 

Meta a sugerat în trecut ca la un moment dat va începe să-și foloseacă aplicațiile mari pentru a încerca să îmbunătățească Threads. Iar atunci când aceasta înregistrat 100 de milioane de înscrieri după lansare, Mark Zuckerberg a remarcat că a avut loc o creștere organică și încă nu au fost folosite alte tactici de promovare.

ADVERTISEMENT

Cu toate acestea, dezvoltarea s-a dovedit a fi una de scurtă durată, oamenii fiind din ce în ce mai puțin interesați de noua aplicație. Dar în ultima perioadă, numărul persoanelor care își fac cont a început din nou să crească, după cum se arată într-un raport recent Insider.

ADVERTISEMENT
Tags: