Life

Schimbare importantă la Facebook. Ce pot posta de acum utilizatorii rețelei

Vești bune pentru utilizatorii de Facebook. O nouă opțiune poate fi utilizată pe platforma de socializare. Despre ce este vorba? Mulți așteptau această schimbare.
06.03.2023 | 08:42
Schimbare importanta la Facebook Ce pot posta de acum utilizatorii retelei
Facebook le oferă utilizatorilor o nouă opțiune. Sursă foto: Pinterest
ADVERTISEMENT

Facebook ține pasul cu Instagram și a decis să facă o schimbare importantă de care nenumărați utilizatori se vor bucura. Și faimoasa platformă TikTok oferă o astfel de opțiune, deci cei de la Meta își doresc să fie în trend și să nu se lase mai prejos.

Schimbarea importantă anunțată de Facebook

Și totuși ce vor putea să facă utilizatorii de acum? Cei de la Facebook anunță că de acum vor putea să găzduiască filmări verticale mai lungi. Veste proastă este că acestea nu vor putea fi la fel de lungi precum cele de pe TikTok, însă totuși schimbarea este una notabilă.

ADVERTISEMENT

Astfel, de acum, utilizatorii de Facebook vor putea să posteze filmări verticale mai lungi, mai exact în loc de 60 de secunde, clipurile video vor putea avea până la 90 de secunde, un lucru destul de benefic pentru unii creatori de conținut.

Să nu uităm că și Instagram a ridicat pragul de timp către 90 de secunde încă din vara anului trecut și s-ar părea că Facebook urmează același model. Să nu uităm că ambele platforme sunt deținute de Meta, așa că nu putem vorbi neapărat de o concurență.

ADVERTISEMENT

Amintim faptul că în ultimii ani de zile, formatul de tip ”short-form video”, a devenit celebru. Multe persoane folosesc această opțiune pentru a putea face loc reclamelor, care evident că sunt esențiale pentru platformele de socializare care câștigă sume impresionante. 

Facebook și Instagram luptă cot la cot cu TikTok

Deși Instagram și Facebook au crescut timpul disponibil pentru un astfel de video însă, nu se pot ridica nici măcar la jumătate din timpul oferit de TikTok. Platforma de conținut video, care la început oferea doar clipuri scurte, poate să găzduiască acum filmări care au până la 10 minute.

ADVERTISEMENT

Astfel, în tot acest timp, pot fi postate inclusiv pasaje din podcast-uri, alături de reclame, lucru important pentru influenceri, dar și pentru alți creatori de conținut online care transmit informații publicului prin intermediul platformei video.

Să nu uităm și că în ultimii ani, Meta s-a bazat enorm pe brandul ”Reels”, pe care mulți îl cunosc destul de bine. Acesta este practic formatul video vertical, care este operațional atât pentru utilizatorii de Facebook, cât și pentru utilizatorii de Instagram.

ADVERTISEMENT

Presa internațională scrie că cel mai probabil, prin această schimbare, cei de la Meta își doresc să facă un pas în față în lupta cu TikTok, care de altfel a devenit și interzisă în anumite orașe din lume, dar și pentru anumiți utilizatori. Amintim și că unele țări se tem că platforma chineză ar putea să preia informațiile utilizatorilor.

ADVERTISEMENT