News

Situație incredibilă pe Aeroportul din Suceava. 150 de oameni, ținuți timp de o oră într-un container, fără apă

Peste 150 de pasageri au fost ținuți într-un container pe Aeroportul din Suceava, fără apă și cu aer limitat din cauza căldurii de afară. Oamenii s-au plâns autorităților pentru modul în care au fost tratați.
21.06.2022 | 19:28
Situatie incredibila pe Aeroportul din Suceava 150 de oameni tinuti timp de o ora intrun container fara apa
150 de oameni se plâng că au așteptat o oră în căldură în Aeroport. Foto: Facebook Aeroportul Stefan cel Mare Suceava
ADVERTISEMENT

Potrivit Ziare.com, cei 150 de oameni au fost ținuți într-un container care folosește drept terminal pentru plecările din aeroport. Pasagerii erau pregătiți să plece în Dublin, Irlanda.

150 de oameni au fost ținuți într-un container pe Aeroport în Suceava

Dacă se întâmpla așa ceva în Dublin, cred că ministrul Transporturilor își dădea demisia”, a explicat un pasager revoltat de cele întâmplate.

ADVERTISEMENT

Cazul a fost adus în atenția opiniei publice de suceveanul Cristian Pasăre, cel care s-a mutat în urmă cu nouă ani în Irlanda.

Bărbatul a rememorat pentru Monitorul de Suceava cele întâmplate. ”Aproximativ 150 de persoane am fost puși să așteptăm peste 50 de minute într-un container modular, fără aer condiționat, apă sau informații cu privire la întârzierea zborului”, a declarat Cristian Păun.

ADVERTISEMENT

Printre pasagerii nefericiți s-au aflat mai mulți copii care au plâns în continuu timp de 50 de minute, cât a durat „calvarul”.

”Subliniez că acolo se aflau și aproximativ cinci copii cu vârste de până la cinci ani, care din cele 50 de minute de așteptare, cam jumătate de oră au plâns încontinuu din cauza disconfortului creat de căldură și lipsa ventilației, iar mamele nu mai știau ce să facă. Aparatele de aer condiționat erau oprite, iar geamurile de pe partea stângă a așa-zisei săli de așteptare nu puteau fi deschise, întrucât mânerele de operare lipseau cu desăvârșire”, a explicat suceveanul.

ADVERTISEMENT

Oamenii se plâng că au sunat de mai multe ori la numărul de telefon al aeroportului, însă au fost ignorați. Bărbatul a sunat inclusiv la 112 pentru a depune o reclamație.

Se mai întâmplă să fie întârzieri ale avioanelor, dar pe noi nu ne-a anunțat nimeni, plus că am fost ținuți în niște condiții inumane. Este total anormal. Am vrut să fac această sesizare poate pentru că sunt plecat de nouă ani și nu îmi mai place tratamentul din România. Dacă se întâmpla așa ceva în Dublin, cred că ministrul Transporturilor își dădea demisia”, a mai transmis bărbatul.

ADVERTISEMENT

Aeroportul din Suceava a reacționat

Scandalul nu a lăsat impasibilă conducerea Aeroportului din Suceava. Directorul adjunct al instituției, Marius Grosu, regretă cele întâmplate, deși nu este un caz des întâlnit.

”Condițiile nu sunt ideale, având în vedere că traficul de pasageri a crescut exponențial anul acesta. Ne cerem scuze pentru condițiile existente în zona de tranzit și există posibilitatea unei erori umane, nefiind pornit aparatul de aer condiționat. Geamurile au fost închise pentru ca aparatele de aer condiționat să fie eficiente. O pană de curent a făcut însă ca spliterele să se oprească și la ora respectivă nu a fost o persoană suficient de receptivă pentru a le reporni. Deși suntem un aeroport foarte aglomerat și ne cerem scuze din nou pentru disconfort, am fost mereu atenți, motiv pentru care la un număr de 2.500 de pasageri în fiecare zi nu am mai avut astfel de reclamații”, a spus Marius Grosu.

Directorul le-a transmis pasagerilor că puteau deschide geamurile dacă le era prea cald.

ADVERTISEMENT
Tags: