News

Strategie ingenioasă a unui supermarket pentru vânzarea de gel antibacterian în plină criză a coronavirusului! Modelul danez poate inspira marii retaileri din România

17.03.2020 | 23:20
Strategie ingenioasa a unui supermarket pentru vanzarea de gel antibacterian in plina criza a coronavirusului Modelul danez poate inspira marii retaileri din Romania
ADVERTISEMENT

Strategie ingenioasă a unui supermarket pentru vânzarea de gel antibacterian în plină criză a coronavirusului! Astfel, în vremuri de restriște, comercianții se întrec în idei. Panica nu s-a instalat numai în România, drept pentru care și alți europeni au luat cu asalt magazinele pentru a nu rămâne fără provizii.

Strategie ingenioasă a unui supermarket pentru vânzarea de gel antibacterian în plină criză a coronavirusului!

Concret, în ciuda faptului că autoritățile recomandă tuturor să-și facă cumpărăturile într-un mod rațional, oamenii se pare că nu mai țin cont de nimic. Sătul de această isterie, un manager al unui supermarket din Danemarca a venit cu o soluție care a devenit virală în lume

ADVERTISEMENT

Metoda ingenioasă pentru raționalizarea cumpărăturilor a fost aplicată imediat. Concret, s-a mers pe varianta unui preț cu mult mai mare pentru fiecare a doua bucată de gel antibacterian cumpărat. Și culmea, aceasta pare a fi strategia câștigătoare.

Modelul danez poate inspira marii retaileri din România

Mulți dintre cumpărători au luat de pe raft un singur gel. Adică exact atât cât, spun specialiștii, este și nevoie pentru o persoană. Vorbim despre un supermarket danez, în Meny din Hellerup, o suburbie din nordul orașului Copenhaga.

ADVERTISEMENT

Aici s-a afişat un mesaj prin care conducerea nu a mai stat o clipă pe gânduri și le-a transmis clienţilor că prima sticlă de gen antibacterian pe care o cumpără costă 40 DKK, adică aproximativ 5 euro, în conversie cu coroana daneză.

Toate bune și frumoase, dar cine a dorit să cumpere și o a doua sticlă, aceasta a costat 1000 DKK. Discutăm despre aproximativ 130 euro, bani care au stopat din fașă gândul proviziilor.

ADVERTISEMENT

„Am făcut acest lucru pentru ca oamenii să se uite la ei înşişi înainte să îşi umple coşurile cu gel antibacterian. Înainte erau numeroşi client care cumpărau patru sau cinci geluri odată, iar acesta este mult mai important decât drojdia”, a spus Rasmus Vejbaek-Zerr, managerul magazinului.

„Încerc să atrag atenţia şi să îi fac pe oameni să se oprească şi chiar funcţionează. Oamenii se gândesc la asta. În celelalte zile s-au vândut în câteva minute, dar ieri nu s-a mai întâmplat asta”, a mai adăugat acesta.

ADVERTISEMENT

Gestul managerului nu s-a oprit aici. Acesta a postat soluția și pe o rețea de socializare, oamenii aplaudând la scenă deschisă ideea. Cu toate acestea, bărbatul a transmis că prețul exorbitant solicitat pentru o a doua sticlă nu i-a împiedicat pe unii clienți, așa că au existat cazuri în care s-au cumpărat și câte două bucăți de gel dezinfectant.

 

 

ADVERTISEMENT