News

Țeapa anului pe Airbnb. Un turist a închiriat o cameră și i s-a dat o toaletă cu pat

Probabil cea mai mare țeapă a anului prin Airbnb s-a petrecut recent, la Londra, având ca victimă un profesor ghinionist.
16.07.2023 | 14:57
Teapa anului pe Airbnb Un turist a inchiriat o camera si i sa dat o toaleta cu pat
Așa arată ”camera” pe care a părimit-o turistul ghinionist, după ce a făcut rezervare pe aplicația AirBNB / Sursă foto: Twitter
ADVERTISEMENT

Un profesor american a avut parte de o surpriză mai mult decât neplăcută, în timpul unei vacanțe la Londra. El și-a dorit o cazare modestă, practic un dormitor cu baie, și a primit o toaletă cu pat.

Gazda a pus un pat în baie și a cerut bani pe chirie

David Holtz, profesor asistent la Universitatea Berkley, statul California, a devenit celebru după ce postarea sa cu fotografia ”camerei” închiriată prin Airbnb a fost vizionată de 12,5 milioane de utilizatori ai rețelei sociale.

ADVERTISEMENT

„Acea senzație când ajungi la Airbnb și îți dai seama că întregul spațiu este în esență doar o baie mare în care gazda a pus un pat”, a glumit profesorul, pe Twitter.

Holtz a recunoscut că nu s-a așteptat la așa ceva, chiar dacă a avut mici semne de întrebare, încă din momentul în care a închiriat camera. Americanului i s-a părut bizar faptul că proprietatea nu avea recenzii, dar s-a gândit că este din cauza faptului că aceasta a fost listată recent.

ADVERTISEMENT

Nu mică i-a fost surpriza când a văzut ce închiriase, în realitate: o baie unde fusese instalat un pat. Mai exact, profesorul trebuia să doarmă la doar câțiva centimetri de grupul sanitar, de care era despărțit printr-un geam extrem de subțire.

Ce răspuns a primit profesorul de la Airbnb

David Holtz a încercat să rezolve problema cu cei de la Airbnb, cărora le-a transmis un mesaj în care a expus ciudata situație. După ce a fost preluat de un ”robot”, profesorul a ajuns să discute și cu reprezentanții firmei, însă aceștia nu au părut impresionați de povestea sa.

ADVERTISEMENT

„Am vorbit deja cu mai mulți angajați de la «serviciul clienți», dar fiecare persoană cu care am interacționat nu a avut niciun interes să ajute la rezolvarea problemei. Mă pot aștepta la un rezultat diferit de data aceasta?”, i-a mai întrebat profesorul o dată, potrivit NYPost.

Răspunsul Airbnb a fost că va rămâne în legătură cu turistul păgubit, pentru a-i oferi asistență. De asemenea, reprezentanții companiei i-a sfătuit pe utilizatori să revizuiască fotografiile și să lase cât mai multe recenzii, pentru ca astfel de incidente să nu se mai producă.

ADVERTISEMENT

Pe de altă parte, profesorul american pare să se fi împăcat deja cu situația și le-a spus urmăritorilor săi că acest sejur la Londra ar putea fi un antrenament excelent pentru următoarea vacanță, pe care vrea s-o petreacă în junglă, sub cerul liber.

ADVERTISEMENT