Ultima zi a lunii ianuarie a fost una cu ghinion pentru angajatul unei firme de curierat din România. Acesta și-a încasat plata de la un client în bani …de jucărie.
Compania Curiera Transport Solutions a anunțat că marți, 31 ianuarie, unul dintre angajații săi aflaţi pe traseu a fost plătit cu bani de jucărie.
Clientul a adoptat o metodă ingenioasă de a-l păcăli pe curier. ”Bancnotele false au fost inserate printre cele autentice”, se menţionează într-un comunicat al firmei.
Mai exact, printre câteva bancnotele reale, clientul a înserat și bani falși, în valoare de 100 de lei.
În ciuda faptului că materialul acestor bani de jucărie doar îl imita pe cel adevărat, curierul, aflat în grabă, nu a observat.
”Țeapa” primită de curier a fost sesizată doar după ce angajatul a ajuns la sediul firmei unde lucrează. Pe bancnote apărea textul ”Play Money” (n.r. bani de jucărie).
Aceștia bani falși “imită foarte bine materialul din care sunt confecționate bancnotele originale, fiind aproape identice, aspect care a făcut imposibilă depistarea la încasarea ramburs”, a precizat compania, într-un comunicat de presă
Șefa companiei de curierat a anunțat că, în urma acestui incident, au fost anunțate autoritățile competente ale statului.
Pe această cale, CEO-ul firmei îi avertizează și pe ceilalți actori de pe piață se fie atenți în momentul colectării banilor în sistemul ramburs.
”Astfel de acțiuni sunt regretabile și de netolerat. Curiera Transport Solutions cooperează deja cu organele abilitate și ne dorim pe aceasta cale să îi avertizăm și pe ceilalți furnizori de servicii de curierat de incident pentru a spori atenția în cazul colectărilor de tip ramburs”, spune Silvia Duță, CEO & Fondator Curiera Transport Solutions, prima companie de curierat 100% electrică, pe Facebook.