Life

Un nou film rupe topul pe Netflix. Producția ciudată pentru luna noiembrie are deja 38 de milioane de ore de vizionare

Un nou film deja sparge topurile pe Netflix. Producția are deja aproape 38 de milioane de ore de vizionare și s-a dovedit a fi un real succes.
26.11.2022 | 10:18
Un nou film rupe topul pe Netflix Productia ciudata pentru luna noiembrie are deja 38 de milioane de ore de vizionare
Filmul care a spart toate topurile Netflix în luna noiembrie. Sursă foto: trailer Netflix / captura video
ADVERTISEMENT

Un nou film american de comedie romantică a ajuns să fie fruntaș pe Netflix. Producția a reușit să adune până în prezent 37,850,000 de ore de vizionare.

Producția care a rupt topul pe Netflix

Este vorba despre comedia romantică Falling for Christmas, regizată de Janeen Damian.

Protagonista filmului care a spart topurile în luna noiembrie este Lindsay Lohan, iar în roluri secundare apar Chord Overstreet, George Young, Jack Wagner și Olivia Perez.

ADVERTISEMENT

Lohan joacă rolul unei moștenitoare răsfățate care își pierde memoria într-un accident de schi și ajunge în grija unui văduv care deține o cabană, chiar în perioada Crăciunului.

Tânăra se afla în vacanță alături de iubitul ei Tag, care era și influencer. Aceasta a fost cerută în căsătorie în vârful muntelui, iar mai apoi a urmat și teribilul accident.

ADVERTISEMENT

Pentru că mulți credeau că cei doi sunt plecați într-o excursie, nimeni nu i-a căutat, iar de aici începe o adevărată aventură.

Pierzându-și memoria, iar singura cale prin care putea fi aflată identitatea ei era la spital, Jake Russell, cel care a descoperit-o și cu care s-a întâlnit mai devreme îi oferă un loc de cazare în hotelul său, având un interes.

ADVERTISEMENT

Acesta voia să obțină o afacere cu tatăl moștenitoarei, însă lucrurile iau o întorsătură neașteptată.

Sierra devine ulterior Sarah și se adaptează la viața normală, iar de aici, cu siguranță abonații Netflix vor fi cu sufletul la gură.

ADVERTISEMENT

Filmul ”Falling for Christmas” a adunat aproape 38 de milioane de ore de vizionare în două săptămâni

Filmul a fost lansat pe 10 noiembrie 2022, de către Netflix, după ce, cu o zi înainte, a avut loc la New York un eveniment de proiecție pentru fani, găzduit de distribuție și echipă.

Astfel, în aproape două săptămâni, comedia romantică a reușit deja să fie una dintre preferatele abonaților Netflix.

După lansare, filmul a primit atât recenzii negative, cât și pozitive din partea criticilor.

Pe de altă parte mulți au lăudat revenirea lui Lohan pe micile ecrane, în condițiile în care actrița a lipsit mai bine de un deceniu, având nenumărate eșecuri în carieră.

De asemenea, Lindsay Lohan a avut nevoie și de timp pentru a depăși dependența de droguri, dar și alte probleme legale adunate de-a lungul timpului.

Amintim că în luna octombrie, un alt film de pe Netflix a reușit să spargă topurile, adunând milioane de vizualizări.

ADVERTISEMENT
Tags: